Pokerroom linken

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Zag dat je op Everest Poker zonder geld kan beginnen met minifreerolls spelen waarin je enkele centen kan winnen. Bij het aanmelden van m'n account kan ik alleen nergens een code of iets dergelijks invullen.

Is het mogelijk om Everest aan Pokerstrategy te verbinden of is daar een storting voor nodig?
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi RealPecunia,

Je kunt Everest wel downloaden via PokerStrategy, maar om de bonus te ontvangen dien je binnen 48 uur een storting te doen na je registratie waar je dan tevens de bonuscode kunt invullen.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Het hele idee is nu juist dat je als echte Nederlander geen storting wil doen. Heb nu vijf minifreerolls van 10 man gedaan op Everest, 't was helaas wel fixed limit en dat speel ik nooit, maar goed, toch alle vijf keer itm en heb nu al $0,23. Men speelt daar ook zo slecht. :P Ik zie dat er sng's van $0.05 zijn, dus geen stortingen voor mij :D

Jammer dat ik Everest niet kan linken.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Trouwens, via het hoofdscherm van Everest kan ik naar de bonuspagina en daar kun je een bonus invullen en toevoegen. Heeft het zin om hier de bonuscode van PS toe te voegen (niet voor de stortingsbonus maar voor linken)? Of betekent dit echt alleen een bonus voor een eerste storting? Zou toch mooi zijn als je het wel op de een of andere manier kan linken, dus ik gooi wat suggesties...

Zou het anders nog geregeld kunnen worden via de support van de room?

Ik ben bang dat dit allemaal vergeefse moeite is, maar niet geschoten is altijd mis.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Je kunt hiervoor het beste even een ticket aanmaken voor de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op 'Help' te klikken en dan op 'new ticket'.

Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je Everest accountname. Zij kunnen dan voor je nakijken of Everest ook aan PS gekoppeld is door alleen de software via ons te hebben gedownload of dat je perse de bonuscode ook moet invoeren. Grote kans dat je account nu namelijk wel is gekoppeld aan ons.