KK overpair

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      History aan tafel: Zat net aan een tafel en kreeg 5 goede hands op een rij die ik agro speelde. 2x achter elkaar KK (3bette 2x iemand maar ze hadden geen SD gezien), toen AQ en AJ en toen weer deze KK. Had het gevoeld dat villians toch wel moesten gaan denken dat ik 1 of andere maniac was. Dit liet mij hier ook wel weer wat lighter broke gaan,

Villian 18/13/3,5 Raise cbet: 22% , AF 2,1 WTS 26.

Op flop wist ik niet goed of ik hier beter al kon raisen om te protecten tegen nog een :diamond: of dat ik beter kon callen om te laten lijken alsof ik nog drawde om op een non :diamond: te ch/rAI. Koos voor dit laatste ook om zijn eventuele blufs erin te houden.

Weet niet of deze play goed is en of dit verschil maakt als ik geen history met deze tafel zou hebben gehad.

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1363872
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $14.84
      BB: $25.00
      UTG: $51.30
      Hero (UTG+1): $26.40
      MP1: $25.00
      MP2: $10.65
      CO: $11.01
      BTN: $36.70

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+1 with K :spade: K :club:
      1 fold, Hero raises to $0.87, MP1 calls $0.87, 5 folds

Flop: ($2.09) T :diamond: 8 :diamond: 3 :diamond: (2 players)
      Hero bets $1.50, MP1 raises to $4.50, Hero calls $3

Turn: ($11.09) 7 :heart: (2 players)
      Hero checks, MP1 bets $5.80, Hero raises to $21.03, MP1 calls $13.83 all in

River: ($50.35) 4 :heart: (2 players - 1 is all in)
  • 3 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Toch wel lastige spot op de flop.

Als je in combo's denkt zie je dat er 2 combo's van A :diamond: K zijn en 4 combo's A :diamond: Q, 6 combo's waar je dus tegen flipt.

Dan zijn er nog 3 combo's van TT en 3 combo's van 88 dus 6 combo's waar je slechts 10% equity tegen hebt.

Ik zie hem hier geen oesd in zijn range raise dus dat valt wat mij betreft af

Blijven er nog 6 combo's van JJ/QQ over waar je 72% tegen hebt

Er zijn ook nog 6 combo's van JJ/QQ met de J :diamond: en Q :diamond: hiertegen heb je 57%

Board: T:diamond: 8:diamond: 3:diamond:
             Equity   Winst   Split
      UTG    32.83%  30.37%   2.46% { KsKc }
      MP1    67.17%  64.71%   2.46% { QQ+, TT, 88, AdQd, AdKh, AdKs, AdQh, AdQs, AdQc }

Het lijkt dus heel mooi maar denk dat dit een fold is X(
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      yea normaal gezien wel maar ook ondanks mijn hyperagro image? Was echt 5 hands op n rij als n gek aan t openen/3betten... Zie em hier wel proberen mij weg te bluffen? Iig wel een bepaald % vd gevallen

Denk eerlijk gezegt dat je de AK wel uit de berekening mag laten omdat hij die wellicht ge3bet zou hebben, QQ lijkt me ook wel. Zal wss alleen een nog wat minder beeld geven maargoed. Zie die hier niet echt in zn range zitten.

Weet niet of 4/5/6/7/9 toegevoegd mogen worden met een diamond erin, of mss zelfs geen omdat ie denk dat ik full of shit ben met wel mogelijk een diamond..
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Als je denkt dat villians hier terug gaan spelen heb je hier inderdaad de nuts en kan hij hier best minder voor value raisen. Gezien zijn raise cbet % raised hij sowieso niet alleen sets op de flop, je moet natuurlijk wel opletten of je een beetje een betrouwbaar sample hiervoor hebt.

Als je hier niet gaat folden speel ik hem ook hetzelfde, als hij een bluf heeft gaat hij de river toch niet meer door bluffen en je wilt geen :diamond: zien. Heeft hij een valuehand dan gaat hij ook niks meer folden.