AQo FD

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik cbette niet omdat ik villians vaakgenoeg een kleine pocktet toevertrouw die of gehit heeft en dus raist of een overpair is die niet meteen fold.
      Ze folden ook 40 en 0% op cbets.

de BB speelt 12/6 en de BU 13/8.

Ik ch hier om te kijken of ik redelijk odds krijg om te drawen, opzich krijg ik die wel en ik denk niet dat ze erg vaak een hogere FD als mij zullen hebben. Daarom call ik. T krijg ik een A erbij en kan ik naar mijn gevoel wel callen omdat ik paired up ben met een FD en mogelijk nu voorsta. R hit ik FD niet en bet villian weer met een AF van 1,9 en67/33% cbet F en T. Dacht hier altijd wel beat te zijn door een set dus fold ik.

Is deze line zo te doen of toch ch/f F omdat je niet naar de nuts drawt en je hand te face up is/je uit positie zit?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1363896
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $25.00
      BB: $36.66
      UTG: $25.20
      UTG+1: $16.83
      UTG+2: $10.80
      MP1: $9.90
      Hero (MP2): $25.00
      CO: $25.35
      BTN: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is MP2 with Q :diamond: A :club:
      4 folds, Hero raises to $0.87, 1 fold, BTN calls $0.87, 1 fold, BB calls $0.62

Flop: ($2.71) 5 :diamond: 8 :diamond: 2 :diamond: (3 players)
      BB checks, Hero checks, BTN bets $1.70, BB folds, Hero calls $1.70

Turn: ($6.11) A :spade: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $4.10, Hero calls $4.10

River: ($14.31) K :heart: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $7.50, Hero folds
  • 3 antwoorden
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Dit is waarom ik oop spelen zo ontzettend haat, zou het mezelf makelijk maken en op de flop folden. Vooral omdat je 2 outs moet discounten voor je fd omdat je slecht de Q :diamond: hebt en niet de A :diamond: .

Nu je zijn cbet called moet je de turn wel callen denk ik.

River is lastig tot ziens zeggen tegen je hand maar wat gaat er op dit board 3 barrelen? Je zit hier idd tegen een set of een hogere flush aan
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      yea okay ik callde vooral ook omdat ik tegen sets toch nog wel implieds verwacht. Die zal ie niet meteen mucken als ik donk omdat ik de flush niet persee hoef te hebben en hij redraw heeft.

T maakte t lastig, anders zou t hier al n fold zijn als ik niet hitte maar zn pairs onder de A beat ik nu ook dus moest wel callen imo.
      R leek me easy fold.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Deze flop check/fold ik gewoon tegen 2 man. Je drawt niet naar de nuts en je implieds zijn vrijwel waardeloos zeker omdat je ook nog OOP zit. Verder heb je reverse implieds tegen de nuts.

As played kom je hier nu in een vreemde spot omdat je de turn hit maar dus totaal niet weet waar je nu staat maar je wel nog een keer moet callen. Op de river denk ik ook dat een nit hier niet met minder gaat doorbetten en kun je dus ook wel folden.