Vrijgeven startkapitaal 50$

• Basjuh007
      Basjuh007
      Bronze
      Hallo, i heb onder tussen zo'n 250 WH points bij elkaar gepokerd en volgens william hill support krijg je 8 punten per 1 dollar rake. Dat zou betekenen dat ik bij het behalen van 400 punten ik volgens deze criteria :

You will be able to play on the full selection of Poker tables when any of the following conditions are met:

You made a deposit of at least $100.
      You have generated at least $50 in Rake.
      You have more than 30 days of player activity.

Vrij over mijn bankroll zou kunnen beschikken, op welke manier wordt ik daarvan op de hoogte gesteld als dit bereikt is?

Alvast bedankt !
  • 6 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Bronze
      Daar wordt je niet van op de hoogte gesteld. Het is een kwestie van uitproberen.

Wat ben je van plan met het geld als ik vragen mag. Heb je genoeg van de room en ga je het op een andere pokerroom proberen of ga je er mee naar de kroeg? :D
    • Basjuh007
      Basjuh007
      Bronze
      Ik heb ondertussen van de 50 $ mijn bankroll naar 150 $ opgebouwd ( ben nu 4 of 5 dagen bezig). Ben van plan de originele 50 $ te laten staan en de andere 100 dollar op een andere site te zetten waar ik wat meer keus heb uit toernooien etc.
    • Basjuh007
      Basjuh007
      Bronze
      Er zit trouwes nog een addertje onder het gras, heb ondertussen met WH online support gesproken en ik mag pas geld withdrawen nadat ik minimaal 20$ heb gestort ( lijkt mij overigens compleet nutteloos aangezien ik die 20 dollar natuurlijk gewoon bij mijn originele withdraw optel).
    • 10056971
      10056971
      Bronze
      Is dit altijd zo of alleen als je het binnen een maand wil doen ofzo? ^^
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Dit is op elke pokersite. Ze willen dat je een storting maakt zodat ze jou storting kunnen associeren met het uitcashen.

Stel je voor je stort bijv met moneybookers 20$, dan kan je ook met moneybookers alles uitcashen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Dit is op elke pokersite. Ze willen dat je een storting maakt zodat ze jou storting kunnen associeren met het uitcashen.

Stel je voor je stort bijv met moneybookers 20$, dan kan je ook met moneybookers alles uitcashen.
      Inderdaad. Bij elke pokerroom vragen ze dit. Dit doen ze ook wanneer je een nieuwe cashout optie wilt gebruiken.

Heb je bijvoorbeeld altijd cashouts gedaan met Moneybookers, maar nog nooit met Neteller, dan zul je eerst met je Neteller account een storting moeten maken om je account "te bevestigen"