Wryzeth - Terug in Nederland! Poker is awesome.

• Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze

Een nieuw begin

Hey, welkom in mijn blog!

Een nieuwe, frisse start op een nieuwe pokerroom vraagt om een nieuw blog. Dit is overigens de laatste keer dat ik een nieuw blog begin: dit wordt het blog waar ik vanaf nu al mijn voortgang in zal bijhouden. Dat is veel leuker voor de lezer en ook voor mezelf, om later nog eens terug te lezen hoe het allemaal begonnen is. Voor een kort overzicht van mijn prestaties tot nu toe kan je terecht in mijn eerdere blogs of mijn profiel.

In mijn vorige blog begon ik met een PLO-challenge, wat vanwege de lage traffic niet volgens plan uitpakte. Daarnaast begon NLHE toch weer heel erg te kriebelen, ook vanwege mijn activiteiten als handjudge en mijn interesse in NLHE in het algemeen. Met veel PokerStrategen discussieer ik geregeld en met veel plezier over allerlei strategieën, handen, theorie en nog veel meer. Een korte tijd nadat ik weer met NLHE begonnen was kwam Full Tilt Poker in de problemen - waar mijn hele bankroll op stond. Dat zorgde opnieuw voor vertraging in mijn progressie. Omdat mijn trots het me niet toestaat om ook maar enig geld bij te storten wat ik niet met mijn startkapitaal heb verdiend moest er dus een andere oplossing aan te pas komen.

Staking op PokerStars

Gelukkig zijn er op PokerStrategy heel veel fantastische mensen te vinden die altijd voor je klaar staan om je uit de brand te helpen. De meest logische manier om toch weer te kunnen spelen was het aanvragen van een staking. Omdat mijn ervaring daarmee zo goed als nihil was riep ik de hulp in van - wie kent 'm niet - Arjon! Nadat ik hem een paar vragen over het hoe en wat van een staking had voorgelegd, kreeg ik het antwoord om even te wachten. Vijf minuten later kwam het antwoord:

"DeKuip en ik staken je wel. Zeg maar wat je nodig hebt."

:s_love:

De afgelopen week hebben we de details uitgewerkt. Arjon en DeKuip zorgen voor de hele bankroll (genoeg om met een degelijk BRM NL25 te spelen) en de winstverdeling is 50/50 (bonussen zijn voor mij). De staking zal net zo lang duren tot ik met mijn winst een bankroll voor NL25 heb opgebouwd.

Het plan is om op NL25 te multitabelen (te beginnen met 9 tafels) en dit uit te bouwen zo lang het comfortabel voelt. Mogelijk kan ik bij een bepaald bedrag upmoven naar NL50, maar dat zien we dan wel weer.

Wat kan je verwachten in dit blog?

Interessante handjes, met uitleg, vragen en opmerkingen.
      Progressie qua pokerstudie en -spel.
      Een positieve mindset, geen geklaag over dingen die nou eenmaal horen bij poker.
      Grafieken om de zo veel handen.
      Alles wat me nog meer relevant of leuk lijkt (muziek, humor, filmpjes, enzovoort).

Reacties, discussies en vragen worden erg op prijs gesteld. Bedankt voor het lezen en veel plezier in mijn blog. :s_grin:

Wryzeth
  • 266 antwoorden