Nl50 FR AQ minraise otf

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      tegenstander speelt over 60 handen 36-11 met agg van 4.3.

Kan ik hier met 6 outs nog folden voor 1:5 pot odds?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($54.41)
      BB ($95.77)
      UTG ($45.61)
      UTG+1 ($49)
      UTG+2 ($51.30)
      MP1 ($37.37)
      MP2 ($32.76)
      CO ($36.02)
      Hero ($62.09)

Dealt to Hero Q:diamond: A:club:

fold, fold, fold, MP1 calls $0.50, MP2 calls $0.50, CO calls $0.50, Hero raises to $3, fold, fold, fold, fold, CO calls $2.50

FLOP ($7.75) 9:spade: 9:diamond: 8:club:

CO checks, Hero bets $3.87, CO raises to $7.74, Hero ??
  • 2 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Nah soms float ik hier flop en soms zelfs turn om het later weg te pakken. Vaak lig je nog zelfs voor met je A high. Villain rept gwn zo weinig hier en het is een ideale spot voor hem om tegen tighte regulars te doen. Die missen namelijk dit board vrij vaak en folden ook nog vaak heel veel pockets hier dus voor hem is dit een prima +ev play.

Soms reraise ik het hier dan ook wel eens omdat zijn line gwn nuts/air is en dit eigenlijk de ideale spot is voor hem om dit soort dingen te doen tegen te tighte regulars. Ik raise hier dan met de gedachte dat het goedkoper is om zijn air te laten folden dan flop te callen en turn te floaten terwijl hij wel gwn een hand heeft. Je komt er dus goedkoper achter waar je staat en laat zijn air makkelijker weggaan. Deze villain is echter vrij loose dus denk ik dat hij de raise called of zelfs pushed met any pp dus ik denk niet dat ik het bij hem zou doen. bij wat tightere regs kan dit dan weer wel :)

Ik doe deze plays echter niet bij mensen waar ik een sample op heb van 60 handen dus wss is het hier een fold.

Ik weet btw niet of deze plays goed zijn oid. Ik doe ze gwn van tijd tot tijd als ik denk dat iemand een play op me maakt.

Edit: zie dat het een halfstack is, dan denk ik dat het wss een fold is.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Ik ga hier gewoon wat groter cbetten, zulke 1/2 PSB op paired boards lokken echt wel bluffs uit, zeker tegen aggressievere spelers, na zijn minraise is het hier wel een fold omdat je outs niet clean zijn.
      Indien je wat history hebt en weet dat hij hier de flop ook minraiset met bluffs/weak made hands kun je hier ook shoven, maar callen doe ik hier nooit.