FR NL50 AQs BTN VS SB

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      btn speelt 37-22 over 36 handen dus dit zegt weinig.

Preflop 3bet ik voor value om evt meteen de pot op te pakken, dit soort handen flatten vind ik sowieso een slecht plan.

Ik cbet mijn hele range vaak maar vraag mij af of dit het juist board hiervoor is

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      Hero ($62.80)
      BB ($61.41)
      UTG ($51.49)
      UTG+1 ($26)
      UTG+2 ($49.25)
      MP1 ($101)
      MP2 ($11.15)
      CO ($3.72)
      BTN ($68.94)

Dealt to Hero A:spade: Q:spade:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, BTN raises to $1.75, Hero raises to $6.25, fold, BTN calls $4.50

FLOP ($13) T:diamond: 3:spade: 2:club:

Hero bets $6.50,
  • 2 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik vind je 3bet size beetje groot. Ik zou hier eerder naar $5,5 raisen. Verder vind ik size van half pot net iets te klein tegen deze villain om te cbetten. Maak het dan $7,5 oid. Halfpot precies vind ik beetje te zwak over komen, maar het kan aan mij liggen :)

Verder is dit board wel goed om te cbetten. Villain zou vaak allerlei broadways PF callen die hij op je cbet fold. Verder zou hij ook mssn kleine pp's folden. In ieder geval dat zie ik als villains range een beetje omdat hij vrij loose is.

Ik weet alleen niet of het de goede villain is om tegen te cbetten op zo'n laag board. Veel loose villains peelen namelijk toch altijd nog 1 straat. Maar aan de andere kan hoeft villain maar 33% te folden wat ik denk dat hij wel doet :) Je hebt verder altijd nog wat equity in de hand :) Dus cbet van iets meer dan half pot is wel fine denk ik :)
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Preflop is het prima om te 3betten met AQs, flat zou ook kunnen, hangt wat van je speelstijl af en waar je jezelf het best mee voelt. Je sizegroote vind ik niet heel slecht omdat je wat deeper zit alleen moet je het natuurlijk ook niet zo groot maken dat je jezelf isoleert tegen betere handen
      Je cbet hier kan dan wel, omdat je vaak twee clean overcards hebt + een BD flushdraw, indien die er niet lag dan cbet ik zulke droge boards niet omdat je inderdaad vaak een call gaat krijgen van PP's/floats. Nu kun je gaan second barrelen op elke A/K/Q en :spade: turn.
      Maar OOP is het dan wel belangrijk om zeker een fatsoenlijke cbet te maken, met zulke halfpot cbets ga je heel veel floats uitlokken. Je moet een hoog PP representen en daar wil je het geld zo vlug mogelijk naar het midden mee hebben op dit board dus maak ik het hier toch wel 8,5$