Nieuwe hiero ! enne vraagje :P

• Jobbieboy
      Jobbieboy
      Bronze
      Hallo allemaal, ik heb een vraagje ik heb alles gedaan quiz geslaagd enz. en nu staat er: Even geduld alstublieft onze klanten service zal je gegevens controleren en nog wat sh!t :D maare hoelang is even? een uur ?

(hoelang duurt het voordat die 50 dollar er op staat ? ) ?(
  • 8 antwoorden
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Reken maar op een paar dagen. Als je geluk hebt morgen, maar denk eerder na het weekend.
    • Jobbieboy
      Jobbieboy
      Bronze
      wtf zolang ? hoezo zo lang ?!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Jobbieboy, welkom op het forum.

Even is idd wat langer dan een uur. :) Het hele proces van het controleren van de gegevens totdat het op je account staat kan tot 48 uur duren. Maar dat is een goede gelegenheid om het forum verder te verkennen en misschien alvast wat video's te gaan kijken.

Wat speel je normaal gesproken trouwens voor pokervariant?
    • Jobbieboy
      Jobbieboy
      Bronze
      ik heb met pokerstars een keer 3000$ uitbetaald (werd 2de van de 2000 ofzo ) en ik ben het best in Omaha en dan het liefst Omaha Hi/Lo

maar 1 tegen 1 sit & go vind ik ook wel leuk
    • Jobbieboy
      Jobbieboy
      Bronze
      Nordin een vraagje dit staat er:
      Het enige dat je nodig hebt is een link. Deze leidt rechtstreeks naar PokerStrategy.com en zorgt er GELIJK voor dat jij tot $100 zult ontvangen.

er staat GELIJK maar dus stel ik nodig iemand uit via mijn link en als hij dan registreert krijg ik GELIJK 100 dollar of moet hij eerst pnten ofzo krijgen
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jobbieboy
      ik heb met pokerstars een keer 3000$ uitbetaald (werd 2de van de 2000 ofzo ) en ik ben het best in Omaha en dan het liefst Omaha Hi/Lo
      Dat is best een mooie score geweest. :)

er staat GELIJK maar dus stel ik nodig iemand uit via mijn link en als hij dan registreert krijg ik GELIJK 100 dollar of moet hij eerst pnten ofzo krijgen

Het TaF-systeem werkt inderdaad op basis van punten. Hoe meer punten de doorverwezen verdienen, hoe meer jij ook krijgt (tot maximaal $100 in totaal). :)

Hier kun je er alles lezen. (en je vind er tips)
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jobbieboy
      Hallo allemaal, ik heb een vraagje ik heb alles gedaan quiz geslaagd enz. en nu staat er: Even geduld alstublieft onze klanten service zal je gegevens controleren en nog wat sh!t :D maare hoelang is even? een uur ?

(hoelang duurt het voordat die 50 dollar er op staat ? ) ?(
      Moet je de trein van 20:00 uur halen?
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      lijkt me een id check, deze gast klinkt als mijn neef van 14