eljonko meld zich aan

• 5 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Welkom! :)

Om je pokerskills te verbeteren ben je hier aan het goede adres!

Speel je vooral online of live? En wat speel je vooral?
    • wauss
      wauss
      Bronze
      wilde gok maar jij rookt zeker :D ?

wat heb je de laatste 5 jaar zoal gespeeld?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ja idd vertel eens wat over je pokergeschiedenis :D
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      Hallo,

Ik ben begonnen op everest op de micro tafels. daar kon je spelen met niks en als je dan won kreeg je 10 cent. Dat heb ik uitgebouwd naar zo'n 85€ best knap vind ik zelf haha. Ook heb ik daar enkele freerolls gespeeld en daar ben ik ook 3 x in de top 3 beland van de 10.000 man.

Daarna overgestapt op pokerstars en daar heb ik ook redelijk gescoord alleen nog nooit grote bedragen ben nooit boven de 500$ uit geweest.

Ondertussen eens party poker gespeeld wat cash games daar wist ik binnen 2 weken van 10$ 300€ te maken maar cash games ligt mij niet echt. Ben eigenlijk meer een sng speler.

live poker heb ik ook wel gedaan. beste prestatie daarvan was de regiofinales halen met pokerkampioen van nederland door me als eerste te kwalificeren maar door omstandigheden nooit naar rotterdam kunnen gaan helaas.

Leuke prestaties alleen na mijn mening nog lang niet genoeg en aan mijn spel valt best wat te verbeteren vind ik zelf.

Pokerstars daarin tegen lijkt me altijd tegen te staan door kapot geriverd te worden door onmogelijke handen dus daar heb ik ff een pauze ingelast hebben jullie daar ook meer ervaring mee?

En wat adviseren jullie nu eigenlijk op deze site te doen als eerste en zo stapje voor stapje wat gehaaider :s_love: te worden.

Vr gr peter
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Het klinkt alsof je toch al wel redelijk wat succesjes hebt geboekt. Hopelijk kun je met ons leermateriaal de volgende stap gaan zetten. :)

Ik zou je willen aanraden om naast het lezen van de artikelen en het bekijken van de video's ook de handbeoordelingsfora te gebruiken. Daar kun je erg veel leren. Daarnaast zou ik ook onze coachings in je agenda gaan zetten.

Onmogelijke rivers horen helaas bij spelletje. Ik denk dat iedereen op de site daar wel over mee kan praten. Kijk voor de gein maar eens in het Beats, brags en Variance forum. ;)

Het belangrijkste is echter dat het je spel niet gaat beïnvloeden en dat kan af en toe best moeilijk zijn.