Goede vervanger voor full Tilt?!?!?

• JackofSp8des
      JackofSp8des
      Bronze
      Full Tilt ligt er nu uit zoals iedereen weet. En wie wie weet voor hoelang!
      Ik zoek een goede pokersite! Ik twijfel tussen pokerstars en unibet omdat ik daar vroeger op gespeeld heb. Partypoker vind ik sucken...

Zijn er misschien minder bekende pokersites die jullie mij kunnen aanraden en waarom?

Er zijn ongetwijfeld dezelfde gedupeerden als ik. Wat hebben jullie gedaan en waar zijn jullie nu aan het spelen?
  • 13 antwoorden
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Ik speel nu op stras en op everest, everest is weinig traffic maar wel veel fish
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Wat voor soort game speel je?

Als je wil cashgamen raad ik je toch echt stars aan. Voor de fish moet je bijvoorbeeld naar Everest, maar die software vind ik helemaal niks.

Op stars zwemt ook nog genoeg rond.

Over toernooien kan ik je niks vertellen..
    • BWonder
      BWonder
      Bronze
      Speelde hiervoor ook alleen op Fulltilt, speel sinds ze hun gaming license kwijt zijn op Partypoker. Vind het prima software en het niveau is veel lager dan op Fulltilt.

Waarom vind je Partypoker sucken dan?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Geef even aan wat je speelt en welk niveau en hoeveel tafels tegelijk. Dan kan ik een nuttiger antwoord geven.
    • pokerAJ
      pokerAJ
      Bronze
      Ik heb dezelfde vraag als jackofsp8des.

Ik speelde PLO10. Meestal rond de twee tafels. (Ofwel rush poker :) )
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door pokerAJ
      Ik heb dezelfde vraag als jackofsp8des.

Ik speelde PLO10. Meestal rond de twee tafels. (Ofwel rush poker :) )
      Als je flink wilt multitablen (mbv tableninja f.i.), dan is er op pokerstars genoeg te doen.

Als je niet meer dan 6 tafels tegelijk wilt spelen, dan kan je goed terecht op een Ipoker-skin (William Hill, Mansion, Titan, Bet365, Paddy Power, Betfred, Poker770).
      Daar is genoeg traffic.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      ik ben ook dringend op zoek naar een nieuwe site en het liefst met goede sng traffic.

ik ben zelf al een beetje aan het rondkijken en everest leek mij interessant maar gewoon geen traffic kwam ik net achter.

ben nu titan aan het downloaden. Stars doet het niet bij mij omdat ik op een camping-netwerkje zit :P . Tips zijn welkom!
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik denk dat je voor redelijke traffice vooral network-rooms moet nemen. De iPoker rooms of Ongame rooms hebben denk ik wel een redelijke traffic. :)

Ofwel een grote room als PartyPoker (of Stars)
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Ik denk dat je voor redelijke traffice vooral network-rooms moet nemen. De iPoker rooms of Ongame rooms hebben denk ik wel een redelijke traffic. :)

Ofwel een grote room als PartyPoker (of Stars)
      Ipoker en ongame lijken me inderdaad het beste. Stars doet het hier niet zoals gezegd. Ik kijk nog even verder :) bedankt copy
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Ik ben zelf net op Party begonnen, site bevalt me erg goed! First deposit bonus is 25% rakeback en dan heb je nog een aantal leuke promo's er omheen. Ook erg veel fish!
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Ik ben zelf net op Party begonnen, site bevalt me erg goed! First deposit bonus is 25% rakeback en dan heb je nog een aantal leuke promo's er omheen. Ook erg veel fish!
      Ik heb ook een account op party gemaakt vandaag. Paar handen double holdem gespeeld wat wel leuk is. Maar verder vind ik het weinig traffic. Ik bedoel 9 tafels tegelijk spelen word moeilijk.. Wat speel jij dan?
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik ben ook op Party begonnen en mij bevalt het ook prima! Genoeg vis en naar mijn inziens ook genoeg traffic. Krijg altijd met gemak zo'n 10-14 tafels NL10SH open. Ik heb dan zelfs nog table selection gedaan, dus mij hoor je niet klagen. Echter weet ik niet hoe het op de hogere stakes is.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      iig vraagje over de partysoftware. Ik weet dat als je in je browser speelt je die oude lay - out krijgt, ik vroeg me af of dit ook mogelijk is om die te verkrijgen als je gewoon speelt?

Vind dat de oude look iets overzichtelijker