NL5 | QJs

• ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (9 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($1.81)
      UTG ($2)
      UTG+1 ($10.85)
      MP1 ($7.45)
      MP2 ($12.50)
      MP3 ($5.21)
      CO ($5.46)
      Hero (Button) ($5.19)
      SB ($5)

Preflop: Hero is Button with J, Q
      1 fold, UTG+1 bets $0.10, 2 folds, MP3 calls $0.10, 1 fold, Hero calls $0.10, SB calls $0.08, 1 fold

Flop: ($0.45) 6, 10, J (4 players)
      SB checks, UTG+1 bets $0.10, 1 fold, Hero calls $0.10, 1 fold

Turn: ($0.65) 5 (2 players)
      UTG+1 bets $0.10, Hero calls $0.10

River: ($0.85) K (2 players)
      UTG+1 bets $0.20, Hero calls $0.20

Total pot: $1.25

Pré: limp hier mee met mn sterke suited connector in de hoop dat small en big blind ook callen en niet raisen.

Flop: top pair good kicker, en de initial raiser bet hier. Moet ik hier overheen gaan? Ik dacht van niet want dan isoleer ik me tegen beter. Wel zou ik moete protecten tegen draws, maar vond een call iets zekerder.

Turn: Hij blijft eigenlijk bijna minbetten, dus zet ik hem op een draw ofzo, maar ik callde hem slechts. Hier had ik volgens mij moeten raisen.

River: Hij bet 1/4 pot. Ik moet 1/5 goed zitten om een call te rechtvaardigen, dus denk ik wel dat dit kan.

Toch dacht ik na de hand dat ik te passief heb gespeeld.
  • 6 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      PF: Probeer hier te isoleren. Dus raise naar 4xbb+1xbb per limper. Hier zijn namelijk wel wat redenen voor:

- Je zit namelijk in positie dus het is makkelijk spelen en value halen.
      - Als je hit krijg je meer afbetaald.
      - Als je missed kan je nog bluffen en hem laten folden op A en K high boards.
      - Iedereen kan folden en jij kan dan de pot oppakken wat opzich geen slecht resultaat zou zijn met QJo.

As played speel ik flop tm river hetzelfde. Maar zou toch echt isoleren PF.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      @rico: Dit fold ik eerder gewoon PF - is dit ten eerste een leak?
      En ik doe dit vanwege de reversed implied odds dus als hij AJ, KJ, KQ heeft ofzo. Je domineert toch niet echt handen hier?
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Als iemand vanuit EP raised zou je dit idd kunnen folden PF door de redenen die jij aandraagt. Maar in zo'n limped pot zou ik eerder gwn isoleren om bovenstaande redenen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      ok ty.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Mwah, het is wel een (min-)raised pot dus dan is het eigenlijk een squeeze RicoW. Da's een beetje overplayed tegen een UTG2 openraiser. QJs is een hele fijne hand om te spelen omdat je zo veel draws kan floppen, en in een pot die sowieso al 3-way gaat worden als je called is het hier wel redelijk standaard om alleen te callen. Je hebt positie, een speculatieve hand, multiway pot...wat wil je nog meer? ;)

De flop, turn en river vind ik wel oké. Op de flop folden is te zwak, omdat je TP hebt met een goede kicker, een backdoor -draw, backdoor straightdraws en positie. Daarnaast bet je tegenstander heel erg klein.

Op de turn zou je eventueel kunnen raisen omdat villain een draw zo zou kunnen spelen. Dan kan je altijd nog de river behind-checken als hij called.

De river is een overcard maar je hoeft maar 1 op de 6 keer goed te zitten. Dat zal wel moeten lukken. :)
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      lol sorry dacht dat het NL10 was :P Nee dan is flat fine.