Nl5 | AQo

• ossmiboy
      ossmiboy
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (7 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP2 ($5.05)
      CO ($3)
      Button ($4.78)
      SB ($2.82)
      BB ($15.48)
      UTG ($4.90)
      Hero (MP1) ($5.07)

Preflop: Hero is MP1 with A, Q
      1 fold, Hero bets $0.15, 2 folds, Button calls $0.15, 1 fold, BB calls $0.10

Flop: ($0.47) Q, 3, 7 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.35, Button calls $0.35, 1 fold

Turn: ($1.17) 5 (2 players)
      Hero bets $0.75, Button calls $0.75

River: ($2.67) J (2 players)
      Hero checks, Button bets $2.50, Hero calls $2.50

Total pot: $7.67

Preflop: standaard, had wel naar 4 BB moeten raisen, wss missclick

Flop: TPTK, dus ga voor value, had misschien wel 40 cent mogen zijn maar goed.

Turn: blank, dus bet nog stevig door.

River: Check om gemiste FD te laten bluffen. Moet ik hier toch eerder bet/fold spelen? En as played moet ik de grote riverbet van villain nog callen of ben ik hier toch vaak beat na een potbet.
  • 2 antwoorden
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Ik had hier precies hetzelfde gespeeld. Alleen PF 4xbb idd. Als hij een set/two pair heeft wel ff note maken over dat hij ze niet raised IP HU en dat hij tegen potsize bet op de river.

Zelfde over missed FD's. Als hij die heeft weet je dat hij missed draws bluffed dus ff noteje maken voor later.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Tot en met de turn redelijk standaard, behalve natuurlijk dat je preflop naar 4bb mag raisen.

Op de river kun je natuurlijk b/f spelen of c/c spelen. Het voordeel van b/f (met een niet al te grote bet) is dat je nog value van KQ kan krijgen en misschien nog van iets anders, QT of zo en de kans dat villain zal blufraisen is heel klein. Als je checked dan zal villain showdownhanden behind checken zoals single pairs. Hij zal betten met QJ en beter en misschien bluffen met een gemiste draw. Gezien jouw sterke speellijn zal villain toch wel denken dat jij vaak minstens een top pair hebt en dan zal hij toch niet zo vaak bluffen met air denk ik. Dus ik denk dat villain vaak behind gaat checken en bijna alleen bet met sterkere handen. Dat zou een c/c voor jou wat minder fijn maken, ik vind een b/f daarom net wat beter in deze situatie. Bovendien raak je met een b/f niet méér geld kwijt aan QJ of sterker dan als je c/c speelt, b/f is dan vaak nog goedkoper omdat je zelf de betsize bepaald en je die niet zo groot zal kiezen. Dus wat mij betreft bet je op de river $1.50 of zo.