Jullie ervaringen bij Everest Poker

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      heyhey,

Steeds meer spelers uit onze community zijn actief bij Everest Poker, zij het via het startkapitaal, of via een eigen storting voor de stappenbonus van $1000

Wat zijn jullie adviezen voor spelers die ook naar Everest willen overstappen om te profiteren van de bonus? Wat zijn de voor- en nadelen?
      - Is het fishy, of veel goede spelers?
      - Is de bonus prettig om vrij te spelen
      - Hoe is de software? Snel? overzichtelijk?
      - Wat vinden jullie van het Summit Points systeem waarmee je je weer kunt inkopen voor toernooien?
      - etc etc

Altijd prettig voor andere leden om weer een goed beeld te hebben als ze naar een nieuwe room willen overstappen.
  • 16 antwoorden
    • thantrax
      thantrax
      Bronze
      CONS:

Geen auto-reload
      Weinig MTT aanbod
      Geen sit n go verkeer behalve op de DON's

PROS:

Veel fish
      Veel fish
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      De software is inderdaad voor verbetering vatbaar. (geen auto-rebuy, ziet er vrij gedateerd uit, tafelskins te druk)

Positief is inderdaad de hoeveelheid vis, die is heel groot!
      De manier van vrijspelen van de bonussen verschilt maar vind ik over het algemeen heel leuk, zeker deze die continu vrijgespeeld worden aan 0.06$/1 SP. Elke keer je de tafel verlaat heb je dus wat bonus verdiend.

Ook het VIP systeem is leuk, je raakt snel hogerop en krijgt dus meer cashback.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      De site waar ik ooit begonnen ben. Ben daar helaas niet tracked.
    • Akrutger47
      Akrutger47
      Bronze
      ik kan alleen maar spreken over de cash games van everest. sng duurt te lang bij everest (althans dat vind ik) want de blinds lvls gaan niet echt heel snel omhoog ( de één vind dat prettig de ander niet). Mtt skills heb ik niet (maar wel in de pokerstrategy freerolls ^^ 3 keer finale tafel in één week). Dus dan blijft de cash game(s) over.

- naar mijn mening is er redelijk wat traffic tot 50 nlh (de hogere limieten zie ik ook meestal 3 a 4 gevulde fullring tafels en meerdere 6max tafels).
      -veel spelers zijn nog al fishy (zeker op 25 nlh kan je een lekker centje verdienen). Ze geven echt letterlijk het geld weg (vanochtend kwam ik er één tegen die de heel tijd all in ging als hij een aas had ( dus a2 a7 noem het maar op). en zodra hij een paar had ging hij heel serieus spelen (dus iedereen folde natuurlijk) dit hield deze speler bijna anderhalf uur vol ( en toch mooi weer 50 $ extra).
      -bonussen zijn redelijk makkelijk vrij te spelen. het mooiste van deze bonussen is dat je het niet helemaal hoeft te halen zodra je ook maar 6 cent hebt gecleard krijg je het meteen op je bankroll. (je hoeft dus niet eerst de benodigde punten te behalen).
      -hun vip systeem is makkelijk. en je kan snel omhoog klimmen. als je bijvoorbeeld basecamp haalt krijg je punten al keer 3 en en kan je summits points omzetten voor geld (of je kan de punten in de shop verpatsen ^^).
      de software mag wel wat beter het is zeker een pain in de ass voor de multitabling (vind ik sommige vinden het helemaal niet storend). zoals eerder vermeld je kan niet auto rebuyen en het ziet er niet echt prachtig uit.

waarom je hier zou moeten spelen.

een woord : Fish (lots of them).

zeker beginnende spelers kunnen hier redelijk stand houden. Ze kunnen misschien zelf wel een leuk bedragje winnen als zij zich houden aan de pokerstratgy regels en artikelen.

P.S sorry voor me nl maar ik ben ook pas net wakker ^^.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      de crappy software en het niet echt kunnen multitablen is nu precies de reden dat er zoveel fish zit op everest.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Akrutger47

en toch al $50 up tegen A2's en A7's :s_biggrin:
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      valt wel mee met multitablen, 12 tafels tegelijk is nog goed te doen, je hebt dan wel 2 monitoren nodig. Het inzetten gaat een beetje verrot en als op een andere tafel actie vereist is, stoort dat op de tafel waar je actief bent. Verder vind ik loyaliteitprg bij evp aantrekkelijk, zolang je een vip status hebt en bonussen krijgt. Met bonussen zijn ook gul, bijna maandelijks kun je rekenen op een bonus.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ik ben er ook begonnen :s_biggrin:

Idd. vis zat daar!
      Minpunt vind ik oa. dat het kleinste tafelformaat nogal groot is, zodat ik maar 4 tafels op mijn kleine laptop-monitor kan hebben zonder dat ik ze op elkaar moet stapelen ( dat vind ik vervelend spelen).

Verder heb ik de traffic zien instorten de laatste jaren :f_cry: .
      ( vooral nadat de franse vissen verdwenen)
      De potten voor de guaranteed-toernooien slonken daarna ook navenant jammer genoeg..

Voor summit points toernooien spelen doe ik altijd en vind ik supersysteem!

Ik speel er dus nog altijd af en en toe, maar helaas niet tracked :s_cry:
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      Ik ben er ook begonnen :s_biggrin:

Idd. vis zat daar!
      Minpunt vind ik oa. dat het kleinste tafelformaat nogal groot is, zodat ik maar 4 tafels op mijn kleine laptop-monitor kan hebben zonder dat ik ze op elkaar moet stapelen ( dat vind ik vervelend spelen).

oplossing voor jou had ik al eens gepost.
      Tips voor everest? | Everest Poker | PokerStrategy.com Forum http://bit.ly/o8dklH
    • Akrutger47
      Akrutger47
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door Akrutger47

en toch al $50 up tegen A2's en A7's :s_biggrin:
      ja zekers met vanochtend bedoel ik rond een uurtje of 3 inde avond sorry verkeerd verwoord.
    • gokker1973
      gokker1973
      Bronze
      hallo iedereen,

ik heb dus ook een account op everest, via pokerstrategy.
      ken dus niet echt goed pokeren, maar vind het echt superleuk om te doen

vind die freerolls van pokkerstrategy ook leuk om te spelen, en gisteren ging hij lekker...

finaletafel.

hoppa. en toen....
      pats, alles weg, zelfs het opstartitem op me buroblad, alle sofware van everest was vedwenen.

dat de verbinding vebroken word,gebeurt me vaker op everest.
      ook tijdens een dubbel of niks van 8 euro, stond 4e, toen ik alles weer opnieuw opgestart had, had ik nog 500 over, tja..... helaas

ook tijdens z`n freeroll voor sp punten, nog 20 over, stack van ongeveer 50.000
      alweer, ... berichtje, start opnieuw op.
      en dat duurde me veel te lang, na 20 minuten logde ik opnieuw in, en wat denk je. was eruitgezet, 21ste geworden.....
      met 45.000 aan fisches, gewoon uit toernooi gezet ofzo.

nu ben ik de hele nacht bezig geweest, met me pc, en mails gestuurd naar pokerstrategy en naar everest.

nou net is het me gelukt de software weer te downloaden, uiteraard via deze site,(voor tracking en die freerolls van pokerstrategy)
      hij herkende me inlognaam nog gelukkig, en zie dat ik met die freeroll van pokerstrategy 4e plaats heb gehaald, zonder te spelen.
      hmmmm ging voor die ticket, die je krijgt als je eerste word.
      maar goed, gelukkig toch wat op me rekening bijgeschreven.

ga rustig door met spelen, en wens jullie allemaal succes en hoop jullie te zien aan de tafels.

groetjes gokker1973
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Gokker,

Wel erg irritant als dit vaker voorkomt. Heb je misschien tijdens het spelen veel andere programma's openstaan, of heb je tijdens het spelen veel downloads lopen?

Wanneer het vaker gebeurt verlies je wel veel value namelijk. Uiteraard wel nog steeds een erg mooie prestatie die 4de plaats in de freeroll!!
    • gokker1973
      gokker1973
      Bronze
      hallo daar,

hoor graag een reactie op het volgende:

everest poker\gvmain.exe trojan

malware blocked: "Trojan.PR.Agent2!s937ob9iyWo (trojan)

na scan geeft hij aan dat aan, na blocken hiervan, start hij niet meer op.

misschien dat het hieraan ligt, als ik hierover google , zie ik wel erg veel berichten hierover.

heb er verder geen verstand van, maar merk dat er meer mensen last van hebben.

dus blocken van dit, heeft geen zin als je wilt spelen.

dus spelen we rustig door.......
    • thejoery
      thejoery
      Bronze
      Cashgames: weet ik niets van omdat ik daar nooit speel.

Sit N Go's: Deze tornooien speel ik heel tight en speel dus alleen met super handen. Als je te loose speelt hoe je het niet lang vol en vooral niet in de beginfase. De spelers uit de pot bluffen lukt ook niet want ze blijven callen en dit zelfs met bottom pair. Naar de eindfase toe word ik iets losser en raise ik heel vaak met alle pockets en Ax. Eindig heel vaak in the money dus deze tacktiek helpt echt heel goed voor mij. Veel fish

MTT: Speel ik in het begin ook heel tight en vermijd multiway pots. Als we naar 5 a 10min van de antes verwijderd zijn speel ik terug iets losser. Hier hetzelfde als bij de Sit N Go's, bluffen lukt bijna nooit omdat ze bijna alles callen zoals bottom pair. Veel fish

Summit Points tornooien. Dit vind ik een heel goed systeem. Ikzelf spaar mijn SP's voor de $50 te kunnen verdienen als ik VIP status haal of voor een groot tornooi te betalen zoals de 50K gegarandeerd, mij te kunnen kwalificeren voor live tornooien etc.

Everest poker geeft ook nog bonussen weg en zijn makkelijk vrij te spelen als je een goede bankroll hebt en je kan makkelijk je bankroll opbouwen.

Tip. Speel je monsterhanden slim en je word heel dik afbetaald ;)

greetz

thejoery
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Lol... had zojuist three of a kind met ace kicker, valt er op de river een 7 en daar gaat me winst van de dag... * zucht.

Hoe speel jij een monsterhand dan op Everest? Slowplay?
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Niet anders dan op een andere site.
      Vlammen en blijven nadenken :)