NL50 33 flop set, beste line?

• noisecore
      noisecore
      Bronze
      Hier denk ik wel wat value gemist te hebben door te raisen? het board is wel drawheavy op de turn maar hoeveel draws gaan hier nog in zijn range zitten denk ik dan.. . Wat is hier de beste play? Flopraise? Turnraise? Of hopen dat hij 3 streets bet en dan een riverraise?

OnGame - $0.50 NL - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $50.25
      BB: $123.32
      UTG: $63.69
      MP: $49.25
      CO: $28.64
      Hero (BTN): $63.38

SB posts SB $0.25, BB posts BB $0.50

Pre Flop: ($0.75) Hero has 3:heart: 3:diamond:

UTG raises to $1.50, MP calls $1.50, fold, Hero calls $1.50, fold, fold

Flop: ($5.25, 3 players) K:diamond: 2:heart: 3:spade:
      UTG checks, MP bets $4.00, Hero calls $4.00, fold

Turn: ($13.25, 2 players) J:spade:
      MP bets $10.00, Hero raises to $23.00, fold

Hero wins $31.59
  • 3 antwoorden
    • InsidiouZ
      InsidiouZ
      Bronze
      Is het een taggish speler?

Ik zou callen en de river betten/raisen. Betten op de turn kan villain met Kx, 22, 45, bluffs en misschien wat gutshots uit bluffs op de flop. Er zitten dus weinig draws in zijn range.
      Met een Kx wordt het lastig om een turnraise te callen, omdat jouw lijn er sterk uitziet en op de river kan je hier misschien nog wel value uit halen.
      Maar als je raiset zou ik gewoon pushen, nu geef je hem gewoon odds om te callen, omdat je toch nooit meer fold.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      In position, board is niet erg drawy. Waarom zou je hier raisen? En dan ook nog zo klein...

Al callt ie, dan zal hij nog de river check/folden. Gewoon river raisen.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hangt af van stats hier:

Als het een Reg is en alle TP bet/fold dan is inderdaad call Flop, Call Turn & Raise river ideaal. Hij bet 3 straten voor jouw out en dan bam in his face :D

Als het een Fish is die toch nooit Kx fold maar misschien wel c/f als de River een 3de brengt bijv. dan is raise Turn idealer. Verder als de Fish suited cards leuk vind en daarmee doorbarreled dan is de Turn de enige straat waar je nog value van draws krijgt ;)

Things to consider I think

Mvg,
      Gerv