Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

set vs ?

• daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      Hand Information
      Holdem NL, 0.04 BB (10 handed).
      Hand History converter courtesy of pokerhandreplays.com

Table Information
      Seat: 1 LUCKA8 ($5.08)
      Seat: 2 pushRfold ($5.45)
      Seat: 3 HaveMercyPlz ($2.38) Dealer
      Seat: 4 Maestrolukas ($3.96) Small Blind
      Seat: 5 ba55log1c ($9.74) Big Blind
      Seat: 6 Cu6uP9K ($4.15)
      Seat: 7 YourGodIsMe ($5.91)
      Seat: 8 szuger ($4.95)
      Seat: 9 Rin5 ($2.62)
      Seat: 10 JessicaAlba22 ($2.42)
      Dealt to pushRfold
      :6d: :6h:

Preflop (Pot:0.06)
      Cu6uP9K FOLD
      YourGodIsMe RAISE $0.14
      szuger FOLD
      Rin5 FOLD
      JessicaAlba22 FOLD
      LUCKA8 CALL $0.14
      pushRfold CALL $0.14
      HaveMercyPlz FOLD
      Maestrolukas FOLD
      ba55log1c FOLD

Flop(Pot: $0.48)
      :6c: :7s: :Qc:

YourGodIsMe CHECK
      LUCKA8 CHECK
      pushRfold BET $0.36
      YourGodIsMe RAISE $1.17
      LUCKA8 FOLD
      pushRfold CALL $0.81

Turn(Pot: $2.82)
      :6c: :7s: :Qc: :Qd:

YourGodIsMe BET $1.96
      pushRfold RAISE $4.14
      YourGodIsMe CALL $2.18

River(Pot: $11.1)
      :6c: :7s: :Qc: :Qd: :9s:

Showdown:
      YourGodIsMe SHOWS
      :Qs: :Qh:
      YourGodIsMe wins the pot: $11.1

is hier enige manier waarop ik niet broke kan gaan?

pre-flop: odds om te setminen
      flop: bet voor value en protectie tegen fd, ik call de check raise omdat ik enkel door betere sets gecalled wordt bij een shove. AQ c/r spelen oop in een 3way pot lijkt me wat moeilijk aangezien villain een reg is
      turn: de enige hand die me nu nog beat is 77 dacht ik tenminste, ik zet hem nu op AQ en ga broke

stats villain: 9/8 over 78 handen
  • 6 antwoorden
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      sry voor de converter maar, meerdere converters werken precies niet met william hill handen
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      tja zijn flop check raise op zo'n drawy board is wel heel erg sterk, en die queen op de turn is wel een hele goede kaart voor jou. Als je wat dieper had gezeten had je potcontrol kunnen spelen omdat een check raise op dit board gewoon zelden minder dan een set is..
      op dit board kun je denk ik niet anders dan broke gaan. en hopen dat je alsnog goed zit..
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Ik zou hier zeker broke gaan. Met de stats die jij geeft en de play op de flop is de handrange van villain terug te brengen tot QQ+,77,AQ. Hierop heb je een equity van 75.21% en de turn veranderd hier niet of nauwelijks iets aan (73.77%). Ik zou hier op de flop al happy broke zijn gegaan en as played op de turn ook, omdat de tweede Q de kans dat villain QQ heeft alleen maar kleiner maakt.
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Ik denk niet dat hij hier AA en KK op de flop 3 way gaat check-raisen. en ook met QA zie ik hem dat niet doen. Eigenlijk dat nog eerder dan met KK+
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is goed. De flopbet ook nadat villain checked. Nu hij hier raist zou ik hem gewoon terugraisen, als je hier called dan kan je toch niet meer folden op de turn en een kan de actie killen of je hand kraken. Als hij hier een hogere set heeft dan is 't een cooler, je moet hier wel hele goede reads hebben wil je een set folden. Villain zou dit namelijk ook kunnen doen met A:cK, AQ, AA, KK, blufs, -(monster)draws.

As played is de turn fine. Villain kan niet meer folden als hij een -draw of Qx heeft en je wil ook niet dat de river een 7/Q/A is omdat villain dan vaak een hogere full-house heeft. Ook krijg je van een -draw geen value meer op de river.
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      bedankt voor de snelle reacties

balleuh