Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL100 VS weak reg

• yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Wil eens wat meningen over volgende hand :
      villain is 11/8 over 100 handjes en dat is zowat alles wat ik weet
      besluit te 3betten IP.
      hit een GS+ BDFD en een board dat zijn oop calling range (die ik op zowat AK/TT-QQ zet niet spectaculair hard hit.
      cbet om hem van zijn meeste handen af te krijgen , hij flatcalled.
      Lijkt dus een weak sd value handje , of eventueel een AKs
      Board pairt op een blank 8 waar ik de FD oppik , en plots gaat hij ch-minraisen.
      denk dat hij dit ter protectie van zijn weak sd value kan doen , samen met een soort semiblufequity met zijn AKs , en wat air(al heeft hij die niet vaak , zie zijn TT zo niet spelen)
      besluit dat ik genoeg equity heb tegen zijn range , en ik krijg het erin.
      zou ik beter de turn checken om mijn equity te realiseren? en andere gedachten over de hand?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $1(BB) Replayer
      SB ($102)
      BB ($118)
      UTG ($192)
      UTG+1 ($122)
      UTG+2 ($40)
      MP1 ($100)
      MP2 ($38.50)
      CO ($39.50)
      Hero ($100)

Dealt to Hero 9:diamond: Q:diamond:

fold, fold, fold, MP1 raises to $3, fold, fold, Hero raises to $9, fold, fold, MP1 calls $6

FLOP ($19.50) 8:spade: 6:spade: J:diamond:

MP1 checks, Hero bets $12, MP1 calls $12

TURN ($43.50) 8:spade: 6:spade: J:diamond: 8:diamond:

[color=red]MP1 checks, Hero bets $26, MP1 raises to $52, Hero raises to $79 (AI)
  • 2 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      nits moet je niet gaan light 3betten uit vroege positie omdat dat nauwelijks profitabel is omdat hun range daar zo enorm sterk is, enkel als je weet dat ie heel veel handen fold zou ik het overwegen en dan enkel met blockers.
      Postflop dan een standaard cbet om zijn Ax handen te doen folden, na zijn call heeft hij hier altijd wel JJ+ imo en dan ga ik hier ook niet second barrelen op deze turn omdat die 8 niks veranderd.
      As played kun je hier na zijn minraise best gewoon callen omdat je de juiste odds krijgt en de rest van het geld er toch altijd ingaat op de river indien je hit. Op die manier verspil je niet die extra 27$ die jou toch geen FE oplevert.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      zonder info is 3betten hier tegen een nit vragen om problemen.

zoals het nu gaat zal hij weinig folden op deze turn kaart, als je c/c speelt ben je wel afhankelijk van zijn eventuele sizing. maar dit zorgt er wel voor dat je de pot niet opblaast. kunt in dit geval beter zijn minraise callen omdat het er toch wel ingaat als je hit.

denk trouwens niet dat een nit op de turn ooit gaat min raisen met draws. hij heeft hier altijd jj of kk-aa (zie hem hier niet raisen met qq)