Cashen en Storten vraag.

• rhjwillems
      rhjwillems
      Bronze
      Beste mede pokerspelers,

Met de 50 Dollar start bonus van PokerStrategy ben ik vandaag begonnen bij Everest. Sta nu op een lekker bedrag van 450 maar kan hier niets van uitbetalen tot ik 1000 summit punten vrij heb gespeeld. Daarbij komt dat ik dat tot dusverre ook alleen via een cheqeu kan laten uitbetalen.

Dacht slim te zijn door mijn mastercard te gebruiken voor een storing en daarmee ook gelijk de optie te krijgen om via mastercard het gewonnen geld terug te laten storten maar dat lijkt niet te werken...

Iemand enig idee hoe ik (mocht ik natuurlijk die 1000 summit points halen) alsnog mijn winst kan innen? En is het mogelijk om ook zonder die 1000 punten te cashen?

Groetjes,

Roel
  • 5 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Alles boven de 50$ kan je uitbetalen. Alleen die 50$ niet.

De meest gebruikte opties om te storten en uit te betalen zijn moneybookers en Neteller.

Meestal is wel nodig om eerst een storting te doen alvorens je kan uitbetalen.

Je bent trouwens wel lekker bezig als je al zo snel bent gestegen. Wat speel je eigenlijk?
    • rhjwillems
      rhjwillems
      Bronze
      Thanks!

Heb nu een storting gedaan met Moneybookers en kan nu idd uitbetalen... helaas was ik zo wonhopig bezig die 1000 punten te halen dat ik o pde hoge tafels flink verloren heb... nu nog maar 250 :(
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      hou je hoofd koel poker is een spelletje over de langer termijn.
      het komt zeker goed als ik zie dat je het zo snel al weer uitgebouwd hebt.
      volhouden en maak een moneybookers of netteller account aan dan kan je heel makkelijk over en weer schuiven.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rhjwillems
      Beste mede pokerspelers,

Met de 50 Dollar start bonus van PokerStrategy ben ik vandaag begonnen bij Everest. Sta nu op een lekker bedrag van 450
      Hier ben ik gestopt met lezen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey rhjwillems,

Je kunt inderdaad niet laten uitbetalen naar je mastercard. Het handigste is om even een account aan te maken bij Moneybookers en daarmee een storting te maken bij Everest Poker. Je kunt dan zodra je de 1000 punten verzameld hebt ook een uitbetaling aanvragen naar Moneybookers. Voordat je de 1000 punten verzameld hebt kun je echter nog niet uitbetalen om te voorkomen dat mensen misbruik maken van de bonussen.

Ik denk wel dat het belangrijk is dat je even voor jezelf nagaat wat je doel is met pokeren.

1) Wil je op lange termijn succesvol pokeren en wat bijverdienen: Zet dan de grens van 1000 punten uit je hoofd en probeer aan je spel te werken en gewoon te spelen. Hou je daarbij ook aan een goed bankrollmanagement. Zoals enkele anderen al aangaven is poker een spel van de lange termijn.

2) speel je gewoon puur als hobby en wil je af en toe wat storten en af en toe wat uitbetalen, speel dan gewoon op die limieten waar je jezelf comfortabel voelt. Maak even een moneybookers account aan, zodat je eenvoudiger kunt laten uitbetalen en hou ons nieuws in de gaten voor speciale promoties, freerolls en gratis bankrolls

zowel 1 en 2 zijn natuurlijk goede keuzes, afhankelijk van welke doel je jezelf (wil) stellen.

Succes!