Nl5 44

• iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $2.00
      MP2:
      $5.52
      MP3:
      $2.05
      CO:
      $4.00
      BU:
      $5.52
      SB:
      $13.45
      BB (Hero):
      $6.46
      UTG2:
      $2.00

Preflop: Hero is BB with 4, 4.
      2 folds, MP2 raises to $0.20, 4 folds, Hero calls $0.15.

Flop: ($0.42) 3, 4, 2 (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $0.30, Hero raises to $1.30, MP2 calls $1.00.

Turn: ($3.02) 5 (2 players)
      Hero checks, MP2 checks.

River: ($3.02) 8 (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $2.50, Hero folds, MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $3.02.

Doe ik denk ik weinig aan he?
      Turn misschien wel doorbetten?
  • 1 antwoord
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Op de flop kan checkraisen wel denk ik. Mocht villain broke willen gaan, dan kun je in het algemeen wel meegaan denk ik, omdat je hard voorstaat op lagere sets en overpairs en gutshots, en je nog zo'n 35% kans hebt tegenover geflopte flushes of straten.

Op de turn is de situatie gewoon erg naar geworden, daar doe je inderdaad vrij weinig aan. Villain kan wel een stel azen in zijn range hebben, ook een goed deel van zijn flush draws bevatten de schoppen aas. Villain zal met overpairs en draws nu zelden meer callen dus betten voor value heeft niet zoveel zin hier. Gewoon pech gehad, je hebt het wel goed gespeeld.

Overigens fold ik preflop meestal met lage pocketpairs als je uit positie zit tegenover een raiser. Vanwege je positienadeel win je zelden de pot als je de flop mist, en als je wel een setje hit dan is het vanwege je positienadeel moeilijker om value te halen. Als villain een beetje fishy is dan kan het wel, dus als je verwacht vaak genoeg afbetaald te worden met een setje, maar tegenover regulars zou ik gewoon folden preflop.