[Nl4] Q9s, steal te loose?

• TheErwin
      TheErwin
      Silver
      PartyGaming - $0.04 NL - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $6.37
      MP: $3.77
      CO: $4.00
      Hero (BTN): $6.55
      SB: $4.74
      BB: $1.68

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has 9:club: Q:club:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.12, SB calls $0.10, fold

Flop: ($0.28, 2 players) 5:diamond: 7:heart: K:diamond:
      SB checks, Hero bets $0.20, SB calls $0.20

Turn: ($0.68, 2 players) 6:heart:
      SB checks, Hero checks

River: ($0.68, 2 players) 8:diamond:
      SB bets $0.32, Hero calls $0.32

Pre-flop: Ik steal hier vanaf BU met Q9s, is deze steal te loose? (Verschil tussen een unknow of speler met erg hoog fold bb to steal percentage?).

Flop: Ik mis de flop totaal, toch maak ik een cbet nadat villain na mij toe checkt. Ik denk dat ik nog te vaak cbet, is dit een flop waarop het beter is geen cbet te plaatsen en behind te checken?

Turn: Me cbet op de flop werd gecalled en er wordt weer naar me toegecheckt, daarom check ik nu toch behind.

River: Ik hit hier een backdoor straight en villain maakt hier een bet. Een flush is door deze river ook mogelijk, dus call ik deze bet alleen. Is dit de beste move of is het hier nog beter om te raisen?
  • 4 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      nh.

je kan hier makkelijk stealen met 9Qs, je kan zoveel hitten op de flop en als hij niet fold op je c-bet dan heb je meestal alsnog veel outs..
      voor de rest goed gespeeld, op de river word je alleen gecalled door een flush of een 9,
      heel misschien als villian een donk is dat hij je ook nog afcalled met een Kx hand.
      Probleem als je hier raised is als hij een 9 vast heeft of een flush heeft gehit, je vaak ge4-bet gaat worden en dan kun je nog moeilijk een call maken, aangezien je dan max een split pot hebt..
      so gewoon een call op de river is prima.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      nh.

je kan hier makkelijk stealen met 9Qs, je kan zoveel hitten op de flop en als hij niet fold op je c-bet dan heb je meestal alsnog veel outs..
      voor de rest goed gespeeld, op de river word je alleen gecalled door een flush of een 9,
      heel misschien als villian een donk is dat hij je ook nog afcalled met een Kx hand.
      Probleem als je hier raised is als hij een 9 vast heeft of een flush heeft gehit, je vaak ge4-bet gaat worden en dan kun je nog moeilijk een call maken, aangezien je dan max een split pot hebt..
      so gewoon een call op de river is prima.
      +1.

Q9s is een prima hand om mee te stelen. Op de flop mag je iets kleiner c-betten omdat villain dit board toch vaak gaat check/folden en je bijna geen equity hebt wanneer je gecalled wordt. Dus wil je de bluf hier zo goedkoop mogelijk maken en op dit board krijg je met een c-bet van $0.15 net zo veel krediet als met een c-bet van $0.20. ;)

De turn is goed, hij gaat hier niks folden waarmee hij de flop called. De river is ook goed, de flush komt aan, er liggen 4 kaarten voor een straight dus zal villain bijna nooit met slechter afbetalen indien je hier raist.

Nh. :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      nice +1 :o
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Okee, dankjulliewel :)