hoi!

• sharppablo
      sharppablo
      Bronze
      Hallo allemaal,
      Ben het forum al een tijdje aan het volgen en heb me dan eindelijk aangemeld.
      Ik speel al een tijdje online poker (5NL/10NL) en hoop met het forum en de site de nodige leaks (en die zijn er genoeg :D ) in m'n spel weg te werken!

Groeten Sharp
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi sharp

Welkom! Leuk dat je je nu ook actief meld op het forum!
      Je volgde alles topics een beetje, of vooral de pokergerelateerde topics?

Veel plezier!
    • sharppablo
      sharppablo
      Bronze
      Thx, volg vooral de poker topics en ben van plan echt wat aan m'n spel te doen.
      Gebruik HM en heb er nu 40k handen in staan. Na een stijgende lijn in het begin is het daarna eigenlijk één grote afdaling.
      Verlies vooral grote potten en win kleine, en volgens mij moest dat andersom
      :D nog tips?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hehe, ja lijkt me een beetje de verkeerde volgorde op die manier.

Ik vind het lastig om direct te zeggen wat de oorzaak is, maar misschien ga je iets te makkelijk naar de showdown met een te slechte hand, terwijl je uit je goede handen niet het maximale haalt.

Ik zou je aanraden om eerst een beetje door de handbeoordelingsforums te bladeren en mee te praten over handen die andere spelers gepost hebben. Wanneer je dan je startkapitaal ontvangen hebt moet je ook zeker niet twijfelen om je eigen handen te posten en daarover te discussiëren.
    • sharppablo
      sharppablo
      Bronze
      Ok, thx. Zal het is bekijken.
      Gr.