Nl2 Qq

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $3.02
      MP2:
      $5.13
      MP3:
      $2.01
      CO:
      $1.70
      BU (Hero):
      $2.02
      SB:
      $2.45
      BB:
      $3.26
      UTG2:
      $4.44

Preflop: Hero is BU with Q, Q.
      5 folds, Hero raises to $0.08, SB raises to $0.28, BB folds, Hero calls $0.20.

Flop: ($0.58) A, J, J (2 players)
      SB bets $0.40, Hero folds, SB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.58.

Had ik de flop moeten reraisen?
  • 4 antwoorden
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Ik vind zowel een reraise als een flat hier wel goed.
      Je hebt gewoon een hele sterke hand en je zit in positie dus je kunt hem lekker uit positie laten betten.

Over de flop laat ik de judges beoordelen. ook hier denk ik namelijk dat je 2 dingen kan doen, en dat is nog een keer callen want dit board is ofc wel een heel mooi board om op te c-betten. als hij dan op de turn bet fold je..

Fold is daarentegen ook wel oke omdat er ook niet heel veel handen zijn die hij gaat 3betten die jij hier nog beat..
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ok thx.
      Als zijn range hier JJ+,AQs+,AQo+ is dan heb ik maar 8% equity op deze flop. Is achteraf gezien wel een fold dan.
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      in de sb zie ik hem nog wel wat wijder 3betten dan dat, 88+ ongeveer en KQ etc. had je nog specifieke stats over hem?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      In een blindbattle kan je over het algemeen makkelijk broke met QQ+/AK. Je hebt veel foldequity omdat men in de SB vaker geneigd is te bluf3-betten en wanneer je all-in gecalled wordt heb je nog steeds een sterke hand omdat men ook met minder broke kan gaan (TT, JJ, AQ, en tegen AK heb je een licht voordeel). Alleen als je weet dat je tegenstander heel veel 3-bet als bluf maar nooit all-in gaat met minder dan bijv QQ+/AK dan zou ik callen pre-flop, omdat je positie hebt en je zo zijn air in zijn range houdt. Aangezien er op ongeveer 33% van alle flops een A of K gaat vallen ga je nu mogelijk de beste hand folden op een (bluf)c-bet, dus maak het jezelf niet moeilijk en ga pre-flop broke. ;)

As played is dit een vervelende flop omdat zo'n beetje alles je beat heeft (Ax, KK, Jx), dus is een fold prima.