Drikk

• Drikk
      Drikk
      Bronze
      Poker al enkele jaren, heb er ook veel over gelezen.
      Ik speel ook sinds kort met HM
      Heb wel redelijk vaak winst gemaakt maar ook vaak verlies.
      Ik hoop hier het volgende stapje te kunnen maken.
      Cheers
  • 19 antwoorden
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      welkom op het forum, drikk

succes met poker :)
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      Tnx
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Welkom :)

Welke pokervarianten speel je allemaal?
    • gemster
      gemster
      Bronze
      Hallo, ik ben ook nieuw

Ik ga de micro stakes proberen te beaten op William hill :)
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      welkom op het forum
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      He drikk ken ik jou niet ergens van? :heart: :D :s_cool:
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      Ik speel voornamelijk NL, maar wissel het soms af met omaha.
      @jonko, Hmm staat me wel iets van bij tight ass mo fo of niet hahaha

Ziet er trouwens goed uit jouw stats als je t zo ziet, alleen heb je de jaren over gedaan en dat geduld heb ik niet, maar dat wist je al

Cheers
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      we spelen toch even lang ongeveer? :s_love: dus uit eindelijk heb jij er ook jaren over gedaan :coolface: allebei op onze eigen manier :s_cool:
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      ik bedoel ik heb nog (steeds) niet genoeg dicipline om constant goed te spelen en tighter zoals jij.

Voordeel aan LAG is, is dat wanneer ik een goede mindset heb en geconcentreerd speel ik wel een winst van 40bb/100 kan hebben, tegenover die van jou ongeveer 5bb/100, wat al een hele goede winrate is.

Mijn stijl heb ik meer en snellere winst, alleen...... en nu komt t
      Het lukt mij niet dit altijd op een juiste manier te spelen, ik tilt veel te vaak, misschien speel ik ook wel te laag, omdat op dat moment t geld me niet boeit als ik tilt.Dus kan ik zo 300 winnen in 2 avondjes op 0.10/0.25, maar ik kan t ook, en dat is het kutte, zo weer verliezen.

Jij daarintegen hebt een constante winlijn, maar hebt te weinig winst om er echt wat mee te doen, dus zul jij je ook moeten aanpassen.

Als je mijn tilt eruit haalt, wat heeeeel lastig zal zijn, dan kan ik verder, jij moet gewoon meer multitablen om je winst omhoog te halen.

denk dat ik t zo wel redelijk uitgelegd heb:)
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      De up en down swings van jou en het verlies daarvan heeft alles met je bankroll management uit te staan die is bij jou niet op orde.

Simpel weg kun je niet continu blijven winnen zo graag je ook wil je zult verliezen.

Reëel blijven stoppen of stappen maar dan wel naar beneden. :rage:

poker is geduld hebben en dat is niet jou sterkste kant :facepalm:

haha misschien leren we nog eens wat van elkaar.

;)
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      Klopt van het bankrollmanagement idd, maar ik kan ook geweldig tilten.
      Moeilijkste vind ik nog in cash tight te spelen, in sitngo heb ik dat probleem niet.

We moeten maar is een Paar uurtjes samen zitten, elkaar verbeteren
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      doen we hoe ben jij eigenlijk zo snel goud geworden? dan kan ik weer meer lezen
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      Gewoon pokeren, krijg je strategy points, heb je je 50$ al dan kun je spelen, heb je zo die punten
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Goed topic dit, 40bb/100 is wel heel nice! Zonde dat je tilt, maarja, dat probleem heeft iedereen wel die zo goed is. Al die donks zijn zo frustrerend, maar omdat ze zo slecht spelen maken ze wel veel suckouts.

Ik denk dat er voor jou een mooie toekomst is weggelegd in poker! Gewoon zo door blijven gaan, let alleen wel op dat je niet teveel commentaar op anderen geeft. Zij zijn natuurlijk niet zo goed als jij en dat moet je zo houden ;)
    • Shenno
      Shenno
      Bronze
      :D :coolface:
    • eljonko
      eljonko
      Bronze
      Ja drikkie je kan wel stoppen met je werk hahaha :rage:
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Goed topic dit, 40bb/100 is wel heel nice! Zonde dat je tilt, maarja, dat probleem heeft iedereen wel die zo goed is. Al die donks zijn zo frustrerend, maar omdat ze zo slecht spelen maken ze wel veel suckouts.

Ik denk dat er voor jou een mooie toekomst is weggelegd in poker! Gewoon zo door blijven gaan, let alleen wel op dat je niet teveel commentaar op anderen geeft. Zij zijn natuurlijk niet zo goed als jij en dat moet je zo houden ;)
      I lol'd. :s_biggrin:
    • Drikk
      Drikk
      Bronze
      Zo goed ben ik niet hoor ik probeer eigenlijk aan te geven dat ik als ik goed speel ik een hoge winrate kan halen. Ik speel alleen Ook vaak slecht, dat noem ik tilt omdat ik dan veel te veel call.
      Ik geef oOk toe dat jOnko beter speelt dan ik als je t goed bekijkt. T
      Is alleen heel moeilIjk mijn consentratie te houden.

Het gaat meestal zo, ik win de eerste paar dagen een paar honderd dollar, en op een bepaald moment gaat t mis en verlies ik zo alles in een avond.
      Daarom sta ik ook op verlies alles met elkaar.

Ik vind mezelf dus ook niet beter dan anderen, dat was mijn punt ook niet.
      Als iemand mij kan helpen hierbij dan hoor ik t graag, als ik dat kan verbeteren ben ik al 50% verder
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Welkom Drikk.

Ik zou je adviseren om alle strategie artikelen goed te bestuderen. En dan vooral de stukken onder "Psychologie & Didactiek"
      Dit zijn de artikelen die voor jou wel het belangrijkste zijn denk ik als ik je posts zo lees.

Een goeie houding en een juiste BRM voorkomen dat je al je geld ineens kwijtraakt.
      Als je goed kan pokeren en zo ook al je geld weer weggooit dan bereik je nog niets ;)

Veel succes en keep us updated :D