Account laten tracken

• Balleboer
      Balleboer
      Bronze
      Voordat ik deze site had gevonden, speelde ik op partypoker, online poker. Dus ik had hierbij al een account aangemaakt en mijn gegevens geverifieerd. Nadat ik dus broke was, ging ik spelen op full tilt, maar zoals jullie weten is deze site down gegaan. Dus nu speel ik weer op mijn partypoker account en heb ik er geld op gestort. Maar nu krijg ik dus geen strategypoints, omdat dit account niet getrackt is.

Dus mijn vraag is: Kan ik mijn account nog tracken en hoe doe je dat?

alvast bedankt.
  • 9 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      neen, gaat niet op partypoker.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Balleboer
      Dus mijn vraag is: Kan ik mijn account nog tracken en hoe doe je dat?

alvast bedankt.
      Hey Balleboer,

Helaas kunnen we een PartyPoker die niet via ons aangemaakt niet tracken. Als je toch StrategyPoints wil verdienen, kun je misschien eens kijken bij de promoties van 888poker en Poker770, daar krijg respectievelijk $8 en $7.70 gratis om mee te pokeren. Als je op die rooms een account via ons aanmaakt, dan kun je daar StrategyPoints gaan verdienen. :)

Meer info vind je via de links op deze pagina.
    • donpasquale5
      donpasquale5
      Bronze
      zit eigenlijk met een soort gelijke vraag, dacht dat het zowieso niet zou kunnen maar toch even gaan zoeken op het forum... Word er bedoelt met niet bij partypoker, dat er rooms zijn waarbij dat wel kan?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey donpasquale5,

Er zijn een paar rooms waar het onder bepaalde voorwaarden wel bij kan:

PokerHeaven
      EuroPoker
      Betfair
      Unibet

(en bij PartyPoker als je daar alleen PlayMoney account hebt gehad en nog niet voor echt geld hebt gespeeld.)

Als je bij deze rooms een account hebt, dan zou ik even een ticket sturen naar onze support, zodat we kunnen kijken of je ervoor in aanmerking zou komen. :)
    • donpasquale5
      donpasquale5
      Bronze
      ah erg jammer hoopte op everest omdat ik nu even niet op cake kan spelen ivm het internet op mijn vakantie adres :)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Waar ben je op vakantie? In Frankrijk zou je namelijk wel een extra account kunnen aanmaken die je gebruikt op je vakantie. Iedereen mag namelijk wel op de .fr versie van een room spelen, maar de Fransen mogen niet op de .com variant. :)
    • donpasquale5
      donpasquale5
      Bronze
      nee gweoon in nederland, probleem is dat ik alleen kan surfen eigenlijk, om een of andere dubieuze reden werkt everest wel, en party ook. maar heb geen omweg kunnen vinden om toch op cake te kunnen, heeft geloof ik te maken met de ports die openstaan en/of geblokt zijn...

erg irritant :)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Ah oke. Het zou idd aan routerinstellingen kunnen liggen. X(

Je zou voor de vakantietijd ook even een account op Poker770 of 888poker kunnen aanmaken. En daar de gratis $7,70 en $8 meepakken. Dan kun je toch nog wat StrategyPoints verdienen. :)
    • donpasquale5
      donpasquale5
      Bronze
      heb ik al langer accounts, dus nee helaas :)

maar ik doe het wel ff zonder strategy points, en hoef ook neit gek veel cake punten gedoe om die bonus vrij te spelen. enige nadeel is wel dat ik niet weet of ik in die 500 freeroll zit of niet en hoe ik dat dan zondag op ga lossen :P