Chat operator kan er ook niets aan doen

• wimNP
      wimNP
      Bronze
      Ik wil pokerstrategiepunten halen.

Een mooie manier lijkt mij om dat via steps van WilliamHill te doen.
      Via Sit&Go kun je een token voor de volgende step halen, met als uiteindelijke prijs een token voor een $ 200 + $ 15 toernooi, $ 200k gegarandeerd.

Wat schetst mijn verbazing: de tokens geven geen punten!

Dat vind ik vreemd omdat de te winnen prijzen de entreefees zijn inclusief de juice. Met andere woorden: de juice wordt ook via de tokens betaald!

Voorbeeld voor Step 2
      Inleg 10 x $ 0.50 geeft een prijzenpot van $ 5.00.
      Juice: 10 x $ 0.05 geeft een totale rake van $ 0.50.

Plaats 1 tot en met 4 geven een token voor Step 3.
      Plaats 5 geeft een token om Step 2 nogmaals te spelen.
      Plaats 6 geeft een cash-prijs van $ 0.05.

De totale waarde van de prijzen is daarom:
      {4 x ($ 1.00 + $ 0.10) = $ 4.40 +
      1 x ($ 0.50 + $ 0.05) = $ 0.55 +
      1 x $ 0.05 = $ 0.05} $ 5.00.

Stel nu dat ik het uiteindelijke doel in één keer haal, dan heeft William Hill $ 24.46 aan juice aan de prijzenpot onttrokken en mij alleen 0,03 WHpunten gegeven voor de inleg voor deelname aan Step 1.

Ik heb contact opgenomen met de online support van William Hill.

De operator heeft navraag gedaan bij het pokerteam van William Hill. Daaruit kwam het volgende standpunt:

WilliamHillPoints worden niet gegeven als de speler middels een token aan een toernooi deelneemt.
      WHPoints worden alleen toegekend op basis van de rake van cash-tafels en toernooiinschrijfgelden. De WHPpoints zijn gebaseerd op het echte geld dat betaald wordt als inschrijfgeld.

De Steptoernooien zijn een onderdeel van een speciale promotie en zijn dus geen gewone toernooien waarvoor je gewoonlijk WHPoints krijgt.

Ik vind dit standpunt van William Hill verwerpelijk.
  • 4 antwoorden
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Het hele iPoker werkt zo, denk ik.

Op Poker770 heb ik ook geen 770 punten ontvangen.
      Dus als je je punten uitgeeft aan tickets: Geen punten voor rake.

Lekker geregeld. Kan niet wachten tot FTP weer terug is. Daar kreeg ik gewoon 20 FTPs voor het gebruiken van een $24+2 ticket.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm,

Ik vind dat er 2 situaties zijn:
      - Wanneer je je inkoopt in een toernooi en daarmee een ticket wint, dan betaal je indirect inderdaad de fee's, omdat deze altijd van de prijzenpot van deze steps/qualifiers worden toegevoegd.

Het ticket voor een $10+1 toernooi heeft gewoon een waarde van $11 namelijk. Ik denk dat je in dat geval dan ook de punten zou moeten krijgen.

- Wanneer je met punten direct een ticket koopt, vind ik het wel valid, wanneer je dan niet direct punten terugkrijgt door het ticket dat je met punten gekocht hebt te gebruiken.

Ik zal de feedback echter zeker doorgeven aan William Hill. Zodat ze de situatie kunnen bekijken.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Goed plan Lanfear, want dit is inderdaad krom.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Het ligt niet aan WH. Zo werkt iPoker. Ik denk dat je hiervoor bij iPoker moet aankloppen aangezien de bedrijven die het netwerk gebruiken hier weinig over te zeggen hebben.