NL5 overplayed AQs

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Merge - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $3.91
      BTN: $4.91
      SB: $4.17
      BB: $2.80
      UTG: $4.29
      Hero (UTG+1): $3.95
      MP: $2.66
      MP+1: $1.23
      LP: $3.88

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has A:club: Q:club:

UTG calls $0.04, Hero raises to $0.20, MP calls $0.20, MP+1 raises to $1.23 and is all-in, fold, fold, fold, fold, fold, fold, Hero calls $1.03, MP calls $1.03

had effe gemist dat er nog iemand in de pot zat dus dacht bijna 2:1 odds te krijgen met een call en dan leek mij AQs goed genoeg. zat echter nog iemand in pot en dus had ik normaal gefold.

Flop: ($3.79, 3 players) 8:club: 7:heart: 5:club:
      Hero bets $2.72 and is all-in, MP calls $1.43 and is all-in

op zich goede flop, met de nutflushdraw en al bijna 4$ in de pot leek een shove mij de beste optie, maar ben niet zeker.

Turn: ($6.65, 3 players) 4:diamond:

River: ($6.65, 3 players) 9:heart:

Hero shows A:club: Q:club: (High Card, Ace)
      MP shows J:heart: 6:heart: (Straight, Nine High)
      MP+1 shows A:heart: K:diamond: (High Card, Ace)
      Hero wins $0.00
      MP wins $2.72
      MP wins $3.60
  • 3 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      flop is inderdaad een fold. Ik zie dat je best wel wat foutjes maakt door het multitablen, dan adviseer ik je toch om wat minder tafels te spelen. Zijn kostbaar!
      As played kan je het op de flop wel shippen.. berekeningen met odds en outs moet je maar even uitvogelen. heel vaak heeft MP hier 1010-QQ en er zal ook wel een Ax hand in hun range zitten dus die outs zul je vaak niet hebben..
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      flop is inderdaad een fold. Ik zie dat je best wel wat foutjes maakt door het multitablen, dan adviseer ik je toch om wat minder tafels te spelen. Zijn kostbaar!
      As played kan je het op de flop wel shippen.. berekeningen met odds en outs moet je maar even uitvogelen. heel vaak heeft MP hier 1010-QQ en er zal ook wel een Ax hand in hun range zitten dus die outs zul je vaak niet hebben..
      denk dat het een combinatie is van laat opblijven en multitablen. Daarom ben ik ook gestopt en heb ik mij bezig gehouden met wat handen te posten. Normaal maak ik (denk/hoop ik) niet zoveel fouten door te multitablen. maar bedank voor de opmerking, zal het de komende dagen in het oog houden :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is fine, MP2 heeft hier vaak zat een hand waar je het goed genoeg tegen doet en door de dead money heb je hier maar 37% equity nodig (1.03 / 2.76) en daar kom je makkelijk aan. Als je denkt MP1 in de hand te houden door enkel te callen dan is dat ook goed, dat shove je het geld er gewoon op elke flop in.

As played is deze flop de nuts en ga je hier nooit kunnen folden. Easy shove!