[MSS NL10] K7o op BB vs limpende SB

• BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      PartyGaming - $0.10 NL - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $12.39
      CO: $3.90
      BTN: $10.00
      SB: $7.04
      Hero (BB): $4.01
      UTG: $9.10

SB posts SB $0.05, Hero posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has K:club: 7:diamond:

fold, fold, fold, fold, SB calls $0.05, Hero raises to $0.40, SB calls $0.30

Flop: ($0.80, 2 players) 3:spade: 9:spade: 7:heart:
      SB bets $0.38, Hero calls $0.38

Turn: ($1.56, 2 players) 9:club:
      SB bets $0.74, Hero calls $0.74

River: ($3.04, 2 players) 7:club:
      SB checks, Hero bets $1.44, SB raises to $2.88, Hero calls $1.05 and is all-in

Hier een nogal ongebruikelijke hand.
      Ik zit op de BB en SB limpt first-in. Dit is wel zo'n zwakke vertoning dat ik eigenlijk met any-two hier wel raise.

Hij callt me en ik hit een middle pair. Hij donkbet halve pot. Hij zal hier nooit overpair hebben, misschien een flush draw of 9x, maar dat wil ik niet meteen aannemen dus ik call in de hoop dat hij de turn checkt en ik de pot op kan pakken.

Op de turn komt een 9 wat het weer iets onwaarschijnlijker maakt dat hij de 9 heeft en de flush draw is nog niet aangekomen. Ik besluit hier weer halve pot bet te callen omdat ik geloof hier nog redelijk vaak de beste hand te hebben.

Op de river heb ik een full house, en ik bet halve pot om er nog een beetje extra value uit te knijpen, waarna ik call op zijn shove.
  • 2 antwoorden
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Ik denk dat je deze hand heel goed gespeeld heb, ik heb sterk het gevoel dat villain hier A hoog heeft. Waarschijnlijk A :diamond: 5 :diamond: , dus dan is het helemaal logisch om hier af te stacken :]
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
      Op de river heb ik een full house, en ik bet halve pot om er nog een beetje extra value uit te knijpen, waarna ik call op zijn shove.
      Denk je dat ie ooit slechters check/raised?

Ik denk dat ik nog kleiner bet op de River like $0.85 om dan wel een spazzraise oid te callen van Villain ;)

Mvg,
      Gerv