3$ deepstack

• PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Ik heb net 2 handjes gespeeld aan een 3 dollar deepstack tournooit op partypoker(ik kan geen tekst versie krijgen dus typ ik het maar)
      deze tafel limpde veel .
      de 1e hand had ik 88, ik zat op de button en IEDEREEN limpde... normaal zou ik met 88 hebben geraised maar ik dacht dat hier nooit veel gingen opgeven tenzij ik zou shoven wat echt nergens op slaat als je 5k hebt en de blinds zijn 20/40. (hitte niks en check folde met een akx board)
      de tweede hand limpde 2 mensen (50/100) en ik raisde naar 500 met AK
      beide limpers callde.
      het was een erg laag board: 943 en ik c-bette 1/2 pot.
      de ene limper gaat weg en de andere callt.(hier zet ik hem op een laag pocket pair)
      hierna komt er nog een lage kaart namelijk een 6 en ik bet weer halve pot.
      hij callt weer. (nog steeds wss een laag pocket pair )
      de river is een vrouw en weer checkde hij het naar me toe.
      ik had nog een 3/4 pot over en shovde het erin om zo hem van zen lage pockte pair af te zetten (ik rep hier toch een monster?). na zen hele timebank callt hij uiteindelijk met 88.
      Ik denk dat ik hier me AK heb overplayed maar had ik dan moeten check/folden na de flop?

graag reactie :f_biggrin:
  • 4 antwoorden
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      in een 3 dollar callen mensen down met elk paar. Kwestie van je tegenstander overschatten lijkt me.
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Dit is niet helemaal waar, bij de 1 en 2 heb je gelijk maar bij de 3 doen ze dat meestal niet
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955
      Dit is niet helemaal waar, bij de 1 en 2 heb je gelijk maar bij de 3 doen ze dat meestal niet
      Er is echt geen verschil daartussen, maar met je ak zou ik gewoon de turn checken, geen blufkaart en als ie al op de flop callt callt ie die ook, river ook check behind en thats it, zelfs de bet op de flop hoeft niet, aangezien je gewoon in positie zit en behind kunt checken.

Tis nog early en je hoeft nog niet veel potten op te pakken, vooral veel value poker spelen early!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Hoi PokerBen

Leuk je hier op het forum te zien!

In het eerste handje ben ik eens met de preflop limp.
      Je hoeft niet zozeer te raisen om mensen te doen folden maar het is meestal wel een stuk makkelijker om mensen in een raied pot te laten afstacken dan in een limped pot. Omdat de implieds dus veel groter worden zou je kunnen raisen met een pp. Echter in een $3 tournament krijg je mensen sowieso wel All In denkik.

Als je niet hit kan je gewoon check/folden.

In de 2e hand maak je een goeie isolation raise met AKo.
      Dan zit je in een 3way op een laag board.
      Ik zou hier zeker behind checken.
      Ik denk dat mensen je veel te licht gaan afcallen en gezien je in positie zit kan je eigenlijk prima die gratis kaart nemen met een kans om een A of een K te hitten.

Ik zou op die stakes in 3ways echt niet vaak cbetten (met air dus), om niet te zeggen bijna nooit.
      Ook de turn zou ik checken omdat ik denk dat hij niet fold.
      Ook de river zou ik checken omdat ik denk dat hij niet fold.