Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl2 33

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      MP2:
      $2.60
      MP3:
      $0.80
      CO:
      $2.00
      BU (Hero):
      $2.37
      SB:
      $2.53
      BB:
      $0.95
      MP1:
      $4.52

Preflop: Hero is BU with 3, 3.
      MP3 posts deadblind, MP1 raises to $0.08, 3 folds, Hero calls $0.08, SB folds, BB calls $0.06.

Flop: ($0.27) A, 4, 5 (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero bets $0.15, BB folds, MP1 calls $0.15.

Turn: ($0.57) 7 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0.37, MP1 calls $0.37.

River: ($1.31) 3 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $1.00, MP1 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.31.

Ik zit laat en MP1 heeft een flinke stack dus ik call preflop.
      Op de flop blijft de cbet van MP1 uit en BB heeft gechecked dus ik denk misschien wel goed te zitten met 33en en een gutshot. Turn verandert niet veel dus ik bet weer. Op de river heb ik geluk maar ik vroeg me af wat ik moet doen als hier nog een blank was gevallen. Kan niet echt valuebetten met 33en maar aan de andere kant is MP1's line wel zwak toch?
  • 6 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      preflop : call is fine
      flop : je zit met 4 man, dus de kans dat iemand hier iets gehit heeft is best wel groot, ik zou hier dus gewoon meechecken. en als iemand bet check/fold spelen.
      as played kun je prima op de river een value bet maken, alleen wel een stuk kleiner omdat handen met een A erin je makkelijk afbetalen.. ik zie maar heel weinig handen met een 2 in zijn range zitten. Voordeel van hier value betten is dat als hij fold hij ook niet de informatie van jou krijgt dat je zo speelt met 33
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ok thanks!
      Op de flop zitten we met 3 he ;)
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Ok thanks!
      Op de flop zitten we met 3 he ;)
      haha true even verkeerd gelezen. idee blijft in principe hetzelfde..
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Ik check hier de flop altijd tbh.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Was ook wel een beetje te optimistisch van me.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik vind de flop betten best prima eigenlijk, je hebt een gutshot en heel veel turnkaarten zullen vervelend worden (overcards), dus wanneer beide villains checken dan kan je best een gooi naar de pot doen. De sizing is ook perfect.

Op de turn moet je dan wel behind-checken. Als villain check/called op de flop dan zal hij heel vaak een hoog pocketpair hebben (JJ+) of Ax die hij voor potcontrol/bluff-induce speelt. Oftewel, hij gaat deze turn bijna nooit folden en dus kan je beter behind-checken, je hebt nog altijd outs maar je kan er alleen niet mee semi-bluffen omdat villain hier te vaak gaat callen en je dus geen fold equity hebt.

Op deze river heb je natuurlijk nog een easy valuebet omdat villain bijna nooit een 2x heeft.