Nl25: 66

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      SB:
      $47.50
      BB:
      $29.05
      UTG2:
      $19.94
      MP1:
      $20.88
      MP2:
      $25.00
      MP3:
      $25.75
      CO:
      $25.00
      BU (Hero):
      $28.21

Preflop: Hero is BU with 6, 6.
      UTG2 calls $0.25, 4 folds, Hero raises to $1.00, 2 folds, UTG2 raises to $1.75, Hero calls $0.75.

Flop: ($3.85) 7, T, 3 (2 players)
      UTG2 bets $2.50, Hero calls $2.50.

Turn: ($8.85) J (2 players)
      UTG2 bets $2.75, Hero calls $2.75.

River: ($14.35) 2 (2 players)
      UTG2 checks, Hero checks.

Final Pot: $14.35.
      Results follow: Hero shows a pair of sixes(6 6). UTG2 shows high card ace(K A). Hero wins with a pair of sixes(6 6).
  • 4 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Heb je nog reads op deze persoon? wel handig om te vertellen want ik vind je moves eigenlijk best wel spewy..

Preflop is fine.
      Flop, kun je denk ik beter folden, je beat denk ik niet heel veel in een 3-bet pot.
      Turn, ik denk dat er maar heel weinig handen zijn die hij in een 3bet pot gaat 2nd barrelen die jou niet gaan beaten.. dus hier moet je echt wel gaan folden..
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Klopt, maar waarom zou hij de turn zo'n rare sizing maken? Dat was mijn achterliggende gedachte, dit vanwege het volgende:

Hij moet de turn groter maken:

- Turn groter maken = 1. voor value --> easy shove @ river
      - Turn groter maken = 2. draws etc. folden hier wel

Ik weet niet hoevaak deze persoon dit doet met de nuts, maar ook met de nuts wil hij protecten neem ik aan.

Ook de preflop reraize sizing is ook echt crappy, ik bedoel als hij QQ/KK/AA zo speelt krijg ik geweldige odds, dus ik schat hem niet op een reg speler tbh.

Ook hit de flop zijn 3bet preflop range totaal niet (op overpair na dan). Soms kan hij hier TT hebben. Die hij zo speelt, maar ik had hier waarschijnlijk een read, dit is een move die ik alleen maak bij een read, alleen vond ik het wel erg marginaal.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Heb je nog reads op deze persoon? wel handig om te vertellen want ik vind je moves eigenlijk best wel spewy..

Preflop is fine.
      Flop, kun je denk ik beter folden, je beat denk ik niet heel veel in een 3-bet pot.
      Turn, ik denk dat er maar heel weinig handen zijn die hij in een 3bet pot gaat 2nd barrelen die jou niet gaan beaten.. dus hier moet je echt wel gaan folden..
      Vind het idd ook zo'n...

Limp/minraise doet wel altijd alarmpje afgaan..
      Call is goed voor setvalue, flop is een fold...

Maar als je reads hebt dan gaan die voor natuurlijk...Zou wel eens willen kijken in mijn HH hoe hij zijn nuts speelt tov gemiste flop...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop kan je wel setminen inderdaad.

Op de flop heb je hier altijd wel een fold tegen een unknown. AK heeft nog heel wat equity tegen je hand en villain zal zijn overpairs precies hetzelfde spelen.

As played is de call op de turn ook echt borderline, villain's betsizing is inderdaad verdacht en doet denken aan AK, maar je hand is zo ontzettend kwetsbaar en zwak. Misschien bluft villain hier wel met een betere hand (88 ofzo), en dan zit je daar op de showdown. :P

Dus fold gewoon de flop. :)