Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl5: Tt

• Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      CO (Hero):
      $4.88
      BU:
      $5.00
      SB:
      $5.00
      BB:
      $5.00
      MP1:
      $4.53
      MP2:
      $3.59
      MP3:
      $2.38

Preflop: Hero is CO with T, T.
      MP1 raises to $0.17, 2 folds, Hero calls $0.17, BU folds, SB calls $0.15, BB folds.

Flop: ($0.56) 7, 9, 3 (3 players)
      SB checks, MP1 bets $0.54, Hero calls $0.54, SB folds.

Turn: ($1.64) 8 (2 players)
      MP1 bets $1.56, Hero calls $1.56.

River: ($4.76) J (2 players)
      MP1 bets $2.26, Hero calls $2.26.

Final Pot: $9.28.
      Results follow: MP1 shows a pair of aces(A A). Hero shows a straight, jack high(T T). Hero wins with a straight, jack high(T T).
  • 4 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      hand is wel goed gespeeld, ook al begrijp ik niet dat je op de river niet raised. je hebt hier gewoon de nuts en mist wel aardig wat value door hier gewoon te callen
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Ja weet het, maar hij had nog maar like 2c behind dus zocht ik het niet om te raisen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Villain is all-in op de river.

De flop zou je al kunnen folden als villain ook maar enigszins tight is, omdat hij hier heel vaak een overpair/setje zal hebben als hij zo stevig doorbet.

As played pak je extra equity op met je OESD en met de implied odds die je hebt is een call wel oké. River spreekt voor zichzelf.

Maar echt, als je ooit niet zou raisen terwijl je de nuts hebt dan neem je het spel niet serieus genoeg als je ooit een degelijke winnende speler wil worden. Ook al was het maar $0.05, dan nog. Dat is 1bb wat je gewoon laat liggen.

Ik weet niet op welke room je speelt, maar ook nu zit je weer niet met een volle stack aan tafel (terwijl drie andere spelers dat wel hebben, waardoor de kans me erg klein lijkt dat de room waarop je speelt geen auto-rebuy functie zou hebben). Je moet wel wat doen met alle tips die je krijgt, je kan hier handen dumpen wat je wilt en ik en de andere handjudges zullen met volle inzet je zo goed mogelijk proberen te helpen, maar als je niet leert van de fouten die je maakt dan is het voor iedereen verspeelde moeite.

Excuses als ik wat bot overkom, maar het is voor je eigen bestwil. ;)
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Beowolff
      Ja weet het, maar hij had nog maar like 2c behind dus zocht ik het niet om te raisen.
      Klinkt enorm stom he, maar als je dit dus 100x wel zou doen pak je er alleen al een winrate van 34bb/100 handen erbij...