Nl5 9Js

• iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $11.97
      MP3:
      $11.23
      CO:
      $7.21
      BU (Hero):
      $5.32
      SB:
      $4.94
      BB:
      $5.66
      UTG2:
      $12.41
      MP1:
      $3.87

Preflop: Hero is BU with 9, J.
      5 folds, Hero raises to $0.15, SB folds, BB raises to $0.50, Hero calls $0.35.

Flop: ($1.02) J, 8, 4 (2 players)
      BB checks, Hero checks.

Turn: ($1.02) A (2 players)
      BB bets $0.75, Hero calls $0.75.

River: ($2.52) T (2 players)
      BB bets $1.65, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.52.

Dit is tegen dezelfde villian als die 22 hand. Hij 3bet ook uit de sb erg veel en 18% in totaal. Daarom besluit ik hier te callen omdat 9Js best mooi kan floppen. Zijn aggresiefreqentie is aardig hoog op de flop en de turn en meestal toont hij bijna geen aggressie op de river. Daarom vindt ik zijn check op de flop een beetje raar. Had ik hier niet beter zelf kunnen uitbetten? denk as dat ik daarna wel turn kan callen en river folden
  • 2 antwoorden
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Ja op die flop kun je gewoon makkelijk wat reppen. Zijn check is wel weak, vooral wanneer villian bijv. 90% c-bet. (weet niet wat zijn c-bet stat is) Echter als hij hier de nuts flopt zit jij barrels af te vuren terwijl je hem hier nooit vanaf krijgt.

Ik zie hem alleen checken met de nuts, of niet air. Ik ben wel eens benieuwd wat de handjudge zegt hiervan.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Fold preflop, het feit dat villain loose 3bet wil niet zeggen dat jij ook maar moet gaan callen met zwakke handen. Als villain wijd 3bet dan zitten er allerlei handen in zijn range die jouw hand domineren, zoals AJ, KJ, QJ, JT, A9, K9. Goed je hand is suited en bijna connected, maar het heeft vooral zin om te spelen als villain niet zo veel handen heeft die jou domineren.

Bet flop. De kans is groot dat er op de turn een overcard of ruiten valt, dus dit is een logisch moment om te betten voor value en protection en FE.

As played kun je inderdaad weinig beginnen als villain twee straten gaat betten, maar dat is natuurlijk ook een gevolg van het feit dat jij zwakte hebt getoond op de flop. Je kunt alleen nog een keer callen op de turn als je denkt dat je nog vaak genoeg voor staat en als je verwacht dat villain vaak genoeg zal checken op de river. Als villain postflop ook agressief speelt en zo de zwakheid van spelers uitbuit, dan kun je al wel aan voelen komen dat villain je met twee bets van je hand kan zetten en als je je hand dan te zwak inschat dan kun je dus beter op de turn al folden.