Nl 25: Qj

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Villain is hier vrij tight 19/11/0.7 WTS 35%

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Replayer
      Hero ($24.75)
      BB ($25)
      UTG ($27.05)
      UTG+1 ($9.10)
      CO ($6.90)
      BTN ($36.65)

Dealt to Hero Q:diamond: J:club:

fold, fold, fold, BTN raises to $0.70, Hero raises to $2.15, BB calls $1.90, fold

FLOP ($5) 5:heart: 3:spade: Q:club:

Hero bets $2.30, BB calls $2.30

TURN ($9.60) 5:heart: 3:spade: Q:club: 9:spade:

Hero bets $5, BB calls $5

RIVER ($19.60) 5:heart: 3:spade: Q:club: 9:spade: J:spade:

Hero checks, BB bets $15.55 (AI), Hero ?

Call of fold?
      Is het beter van hier een blockbet te maken en b/f te spelen?
  • 6 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Hmm meest aparte vind ik nog wel z'n overcall preflop. Je moet hem dan een nog iets tightere range geven imo. AQ+/99+?

Ten eerste mag je flopbet wel wat groter imo. 3/3,5 ofzo. Nu komt je bet wel heel zwak over.. En je hand is al zo fragiel.

River is Bet/fold imo, met een 0.7 AF zou hij slechter sowieso uitchecken. En beter betten.

zou villian hier op AQs of misschien 99 zetten.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      waarom 3bet je met QJ.
      flop eventueel iets groter, dit komt superweakish over.
      turn frontcheck ik omdat je toch geen 3 streets value haalt en de pot zo snel zo groot word.
      river is as played vrij lelijk, maar lijkt me een toch een makkelijke checkcall.
      backdoorflush en straightdraws kun je hier geen rekening mee houden.
      en die J zorgt er juist voor dat alles wat jou nog beatte op de turn ineens door jou gebeat wordt.
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Flopbet is inderdaad te laag, normaal mag dit iets boven een halve pot zijn in een 3betpot niet? Ik wil hem nog laten callen met slechter.
      Zelfde geldt voor de turnbet plus ik doe daar wat potcontrol fwiw.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      3bet pot (waarom idd 3betten met QJo, ondanks dat QJo wss onderdeel is van anytwo gezien de button fold waar ie echt geweldige odds krijgt) met top2 is like...zogoed als nooit een fold hier in deze situatie. echter vraag ik me af waarom je de river niet jamt? eigenlijk wat marcel al aangeeft, door die jack beat je opeens handen die je eerder niet beatte waarmee ie de turn callde
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ik had de river ook gecalled, villain had 55 voor de set. Heel raar idd dat ie preflop daarmee callt.
      QJ 3betten was idd om de zwakke range van de BU uit te buiten, stealde heel veel.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Ik had de river ook gecalled, villain had 55 voor de set. Heel raar idd dat ie preflop daarmee callt.
      QJ 3betten was idd om de zwakke range van de BU uit te buiten, stealde heel veel.
      maar een villain die light stealt zal ook lichter defenden.
      afhankelijk van hoe vaak jij ge3bet hebt zal villain gewoon makkelijker callen omdat jou range ook wijder wordt. en als hij dan niet op elke non 5 flop fold kan hij hier wel callen in positie.