Qq

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Boss $10.00 No Limit Hold'em - 10 players - View hand 1367284
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $3.04
      BTN: $5.87
      SB: $9.90
      BB: $11.66
      Hero (UTG): $24.48
      UTG+1: $10.00
      UTG+2: $3.18
      MP1: $16.19
      MP2: $10.06
      MP3: $5.63

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG with Q :club: Q :spade:
      Hero raises to $0.40, 3 folds, MP2 calls $0.40, 1 fold, CO calls $0.40, BTN calls $0.40, 2 folds

Flop: ($1.75) 4 :club: 3 :club: 4 :diamond: (4 players)
      Hero bets $0.87, MP2 calls $0.87, CO folds, BTN folds

Turn: ($3.49) 7 :diamond: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $2.61, Hero calls $2.61

River: ($8.71) K :heart: (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $6.18, Hero calls $6.18

Ik had de river moeten folden, maar los daarvan heb ik de hand solid gespeeld of niet? Villain was 6/6 maar wel maar over 30 handjes ofzo dus dat is niet echt representatief. Ik haal hier value van vooral jacks en AK flushdraws?

En vooral: wat doe ik na een raise op de turn? fold of push (ik denk fold)

grtz King
  • 5 antwoorden
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Pre-flop: standaard

Flop: Je bet mag groter, je hebt hier een sterke hand en je wilt beschermen tegen draws, zeker in een 4way pot.

Turn: Ik zou zelf betten op de turn. Maar een check kan denk ik ook wel om hem te laten bluffen, al zou ik daarna wel raisen.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Maak het op de flop iets van 1.50, zoals TheErwin al zei...
      Turn zou ik gewoon doorbetten ook weer groot en folden op een eventuele raise.
      Nu geef je eigenlijk het initiatief uit handen waar hij makkelijk een overpairtje of een flush draw kan hebben. een 4 of een boat gaat hij wel raisen op de turn.
      Op de river kun je dan mooi check call spelen om zijn gebuste draws te laten bluffen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Op zo'n board is een hoog overpair als QQ zo goed als altijd de nuts. Het enige waar je bang voor hoeft te zijn is een geflopte full-house of quads, en als je die meteen overal gaat zien wanneer je een laag gepaired board flopt...:P

Bet flop ~$1.50, en bet de turn ook stevig door (afhankelijk van het aantal callers op de flop zou je de turn al kunnen shoven) zodat je de river kan shoven.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      wryzeth, ik ben het niet helemaal eens met je over de river actie.. hij heeft hier 2 streets gecallt en ik denk dat je op de river niet vaak nog value uit handen gaat krijgen zo als pocket pairs of gebuste flush draws, daarom ben ik hier meer voor een check/call als bluf induce. check/shove kan ook als je hem er mee kan committen..
      Reden waarom je het er hier liever zelf in schuift?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Omdat je met goede betsizing ($1.50 flop, $4,- op turn) nog maar $4,- behind hebt in een pot van $12.75 op de river en villain zich ook heel vaak commited gaat voelen als hij maar $4 bij hoeft te leggen om $20,- te winnen. Op de K river gaat hij 88-JJ toch behind checken als jij checked en dat is hier het grootste gedeelte van zijn range imo. Villain is namelijk de eerste die pre-flop called, dus zal zijn range hier bijna altijd pocketpairs zijn en niet suited connectors zoals de de CO en de BU die zouden kunnen hebben omdat de pot multi-way is geworden.