[NL4] QTo, river checkbehind of bet?

• TheErwin
      TheErwin
      Silver
      PartyGaming - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $4.23
      MP+1: $10.29
      LP: $1.32
      CO: $4.81
      Hero (BTN): $4.37
      SB: $2.14
      BB: $4.00
      UTG: $4.06
      UTG+1: $6.49

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has T:heart: Q:spade:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.12, fold, BB calls $0.08

Flop: ($0.26, 2 players) 2:club: T:diamond: 5:diamond:
      BB checks, Hero bets $0.18, BB calls $0.18

Turn: ($0.62, 2 players) Q:club:
      BB checks, Hero bets $0.44, BB calls $0.44

River: ($1.50, 2 players) 7:spade:
      BB checks, Hero checks

Pre-flop steal ik met QT en op de flop en turn maak ik tweemaal een valuebet nadat er na mij toe wordt gecheckt. Op de river wordt er wederom naar mij toegecheckt. Dit leek erg veel op een draw van villain en daarom twijfelde ik of een bet nog wel zin had. Maar waarschijnlijk zou villain met een setje op de flop of turn al hebben gebet of geraist, dus ik geef villain heel weinig kans op een betere hand en dus had ik wel kunnen betten. Dus mijn vraag: is mijn checkbehind goed of had ik nog een kleine value bet moeten plaatsen?
  • 2 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hier kan je prima nog een valuebet plaatsen tegen handen als Tx, Qx, en pocketpairs die villain niet fold tegen jouw BU stealingrange. Het hoeft niet zo heel groot omdat villain hier niet heel erg sterk zal staan omdat hij nergens heeft geraist, met een bet van ongeveer $0.60 maak je de meeste kans afbetaald te worden.
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Stel dat villain na mijn bet toch nog raist, dan is het gewoon een call? Of is dat afhankelijk van de grootte van de raise?