Summer bonus Titan.

• Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Hoi,

Ik heb een tijdje geleden ook al eens een zelfde topic geopend, of gereageerd in een topic met bijna dezelfde titel (die ik niet teug kan vinden), dus sorry voro de spam.
      Ik zal even snel de situatie uitleggen.

PS heeft momenteel een summer bonus op Titan, deze houdt in: 40% rakeback (lekker dus!).
      Ik heb net mijn first deposit gedaan op die site, wat inhoud dat ik $600 bonus zou moeten krijgen.
      Deze bonus staat niet vermeld onder "my account", dit is echter al uitgelegd, hier heb ik verder geen vragen over.

Omdat de summer bonus beter is dan de FDB clear ik wel mijn FDB maar krijg niet extra betaald terwijl ik 2 bonussen heb eigenlijk.
      Opzich is dit natuurlijk jammer, dit is ook uitgelegd en ik heb me hier bij neergelegd.

Maar nu komt het..
      Ik kon vorige week aan de online support vragen hoeveel van mijn 600 FDB ik nog kon clearen (dat was toen iets van 500)
      Nu zeggen ze dat die bonus is verwijderd?!?!?
      Omdat PS de summer actie heeft, WHAT THE FUCK?
      Ik vind alles prima natuurlijk, maar dit slaat werkelijk nergens op!
      Mijn FDB is nu verdwenen omdat PS een betere bonus heeft weten los te peuteren (40% rakeb)????
      Het volgende probleem: ik MOET dus nu wel elke dag gaan spelen tot het einde van de summer bonus wil ik die 600 kunnen krijgen, ik vind dit echt belachelijk hoor.

Ik hoop dan ook echt dat dit een misverstand is, en dat die muts van de online support er gewoon geen zak van snapte, anders ga ik nu toch echt wel huilen :(
      Kan het zo zijn dat de bonus is opgeschort tot de summer bonus is afgelopen?

Please wat uitleg voordat ik in tranen uitbarst!
  • 4 antwoorden
    • Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      Nou mij zou het logish lijken dat zolang de summer time bonus geldig is je rakeback gewoon van je bonus gaat. dus als je tijden de STB 400 euro cleared dat nadien er nog 200 over zou blijven om via de normale manier vrij te spelen.
      Dat lijkt me toch een logishe manier waarmee je toch van bijde bonussen kan genieten. :)
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Zo werd het mij in eerste instantie ook uitgelegt door een moderator van dit forum.
      Ik weet niet meer precies wie, maar volgens mij was het LanFear.
      Toen kon ik ook aan online support vragen hoeveel er nog over was van mijn FDB.
      Ik vroeg vandaag hoeveel er nog te clearen was, zei ze dat de bonus gecanceled was doordat PS de summer bonus had....
      na een aantal keren navragen zei ze nog steeds dat ik geen bonus had.

Kijk ik snap er gewoon nix meer van...
      Tot nu toe op ELKE site waar ik een FDB gehad heb (stuk of 3-4) zie ik die bonus in "my account", nu niet, dat vond ik al vreemd.
      Nu heeft PS een bonus actie terwijl ik mijn FDB zou moeten clearen, dit werkte/ging goed.
      Al eerder heb ik aan online support gevraagd hoeveel er nog te clearen was van mijn FDB, toen gaven ze gewoon antwoord.
      En vandaag was plotseling de bonus totaal verdwenen?!

Mijn vraag is min of meer of mijn FDB is opgeschort, of dat er werkelijk een probleem met mijn bonus is.
      Bij Titan vertelde ze me dat ze er na zouden gaan kijken, ik heb gezegd dat ik hier een topic zou openen om te vragen of er vanuit hier ook problemen bekend zijn.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Lupp0,

Ik raad je aan om hiervoor een ticket aan te maken voor de afdeling support. Zij hebben rechtstreekse lijnen bij Titan, waardoor ze dit makkelijk voor je kunnen uitzoeken.

Je kunt een ticket aanmaken door boven in het menu op 'Help' te klikken en dan op 'new ticket'. Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je Titan TTR-nummer. Zij kunnen dit dan voor je uitzoeken.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Ok, tnx Sharp.
      Ik heb een ticket aangemaakt, even afwachten nu.