$33 MTT JJ UTG met matig image

• SandZ
      SandZ
      Bronze
      Ik was vrij actief en villian zocht me vrij veel op, vaak uit positie (blinds)

Stats villian 25/14/0.33

Had deze lijn al vaker aangenomen met zowel nuts handen als complete bagger. Gezien m'n image ga ik hier tegen deze speler de river nooit folden, alleen is de vraag hoe we het erin willen/kunnen krijgen.

Dus, what to do op de river en als er verder nog commentaar is op lijn e.d., bring it on!

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $30+$3

Stacks:
      UTG SandZ99 (9,422)
      UTG+1 yuanj (2,019)
      MP1 GorValera (8,567)
      MP2 terracelad (2,665)
      MP3 Danny2mp2 (4,215)
      CO morgothzzz (7,160)
      BTN As Shocker (1,241)
      SB thundrstrike (3,695)
      BB nielo24 (8,150)

Blinds: 60/120 Ante 15

Pre-Flop: (315, 9 players) SandZ99 is UTG J:diamond: J:club:
      SandZ99 raises to 300, 3 folds, Danny2mp2 calls 300, 4 folds

Flop: 10:spade: 3:club: 8:diamond: (915, 2 players)
      SandZ99 bets 525, Danny2mp2 calls 525

Turn: 8:heart: (1,965, 2 players)
      SandZ99 bets 999, Danny2mp2 calls 999

River: 4:diamond: (3,963, 2 players)
      SandZ99 ??
  • 3 antwoorden
    • pvdheuvel
      pvdheuvel
      Bronze
      Kleine bet op river of check river, ligt een beetje aan het type, laat hem na zijn mislukte draw maar zelf het laatste beetje erin gooien. Denk dat hij of elke andere actie fold. Denk zelf aan een raise van 350.

En verkeerde subforum :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Zo heb hem even verplaatst.

Preflop en flop play zijn natuurlijk prima.
      Leuk dat je wat extra info hebt gepost bij de hand, dat is een stuk leuker om de hand te beoordelen.

De turn play is vrij cruciaal en ik vind een bet zeker niet standaard.
      Door de informatie ga ik er vanuit dat villain hier toch met een vrij brede range op de turn komt. Die 8 zal z'n hand dus ook niet vaak verbeteren.
      Ik wil nu eigenlijk nog meer chips van hem in de pot krijgen. Dit kan je door:

Te checken. Villain zal je nu uit de pot proberen te bluffen.

Klein te betten. Villain zal niet zomaar willen folden op een kleine bet alsook jou bet als zwakte zien. Hij zal dus vaak je bet gaan raisen met air. Bovendien voorkom je zo dat hij behind checkt en een gratis kaart krijgt.

Je bet normale size en dat doet voor value.

Alles hangt er dus een beetje vanaf of het een calling station is die je vaak opzoekt en die op ubertilt is en dus alles zal callen.

Of misschien een aggro spewtard die elke nacht droomt van durrr en isildur en niet kan wachten om een aggresieve move te maken.

Ik kies hier zonder verdere info voor de kleine bet.
      Misschien is gewoon nog eens 525 betten wel best effectief.

Valuebetten kan ook en dan zou ik de river eigenlijk ook altijd shoven voor value. Hij heeft nu namelijk nog 2.3k over in 3.9k en zal zelden een hand met Showdownvalue folden. Bovendien jaag je de meeste handen waarmee hij zou kunnen bluffen op de turn al weg.

Leuke hand SandZ!
    • SandZ
      SandZ
      Bronze
      Bedankt voor de opmerkingen, zat zelf lang te twijfelen tussen check om hem z'n bluffs erin te laten gooien, maar was bang dat ie een T misschien behind zou checken en besloot dus maar te schuiven, waarop hij helaas fold (al scheen ie wel heel verbaast te zijn over mijn shove :facepalm: )

River: 4:diamond: (3,963, 2 players)
      SandZ99 bets 3,963, Danny2mp2 says "wtf", Danny2mp2 folds

Final Pot: 7,926

SandZ99 wins 7,926 (net +2,124)

Danny2mp2 lost 1,839