NL 10: A2s blind batlle

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      villain: 27/19/2.0

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($9.85)
      Hero ($13.18)
      UTG ($10.88)
      UTG+1 ($3.11)
      CO ($8.42)
      BTN ($9.43)

Dealt to Hero 2:heart: A:heart:

fold, fold, fold, BTN raises to $0.30, fold, Hero raises to $0.90, BTN calls $0.60

FLOP ($1.85) Q:spade: 5:spade: 6:diamond:

Hero bets $1.15, BTN calls $1.15

TURN ($4.15) Q:spade: 5:spade: 6:diamond: A:diamond:

Hero bets $2, BTN calls $2

RIVER ($8.15) Q:spade: 5:spade: 6:diamond: A:diamond: 5:club:

Hero ?

Villain steelt 41% daarom lijkt een 3b mij niet slecht. Hij callt. Flop brengt weinig goeds maar opdat hij 80% foldt op cbets barrel ik. Hij moet lang nadenken voor hij de call maakt. Hij heeft denk ik vaak Qx vast, pockets, AQ kan perfect maar dan zou hij mss sneller callen net als met een set. Callt hij hier nog met andere Ax?

De turn geeft mij top pair maar mij kicker is kak. Hij lijkt geen station te zijn vandaar een 2e barrell maar die is marginaal, ik weet het. Hij callt weer.
      Callt Qx hier nog vaak?

River is denk ik c/f omdat b/f wel overspeeld is niet?
  • 4 antwoorden
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      Ik denk dat ik hier in de c/c-modus ga. Er zijn eigenlijk vrij weinig handen die jou beaten als je er goed bij nadenkt..

Handen als AQ, A6, A5, 55, 66 en 65 raisen de flop en anders de turn denk ik. Voor de rest split je tegen elke Ax (op AQ, A6, A5 (zie bovenstaand) en AK na) en beat je elke Qx en missed draw. Ik denk dat hij hier zijn Qx behind checkt maar Ax en missed draws nog wel bet.

Ik ga hier iig niet check/folden omdat ik weinig handen in zijn range zie die jou verslaan. Bet/folden doe ik hier ook niet gezien je geen value uit minder haalt (ik denk niet dat Qx drie straten hier afbetaald).

Overigens 3-bet ik preflop groter (ik houd zelf meestal 3bb open -> 11bb 3-bet aan) en bet ik wss iets groter op de turn.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Als je aggro terug wilt spelen preflop dan zou ik het inderdaad ook groter maken.

Op de Flop cBet ik ook eveneens en op zo'n magic Ace card check ik liever om naar SD te gaan sinds je SDV hebt maar met elke bet het zowat in de prullenbak gooit :/

As played denk ik dat ik River check/f omdat ik niet denk dat hij zijn pairs in een bluff veranderd en er niet veel bluffs in zijn range zitten. Je kan de River trouwens ook blockbetten ;)

- Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      thx guys,
      Vinmunt, waarom zouden heir A5 en A6 raisen op de flop? Op de turn ok, maar de flop?

Stel we callen de turn ipv te betten, gaat villain dan de river niet sneller betten en wat doen we dan? Onze turnbet geeft mss makkelijker een free river?
    • LiquidCity
      LiquidCity
      Bronze
      @ Elder: Ik bedoel daar A5/A6 op de turn. Beetje vaag gezegd, sorry.

@ Gerv: Welke handen die hero beaten zie jij nog in villains range zitten?