Moneybookers of Neteller?

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hallo,

Ik heb beide 'services' nog nooit gebruikt (paypall ook niet maar dat wil ik liever niet als ik de negatieve dingen hoor). Ik boekte normaal over of via bank of via Paysafecards (prepaid)

Kan iemand die beide services gebruikt vertellen wat voor hen het fijnste werkt om geld heen en weer te sturen? Dan heb ik het over kosten, tijdsduur van transacties en andere verschillen.

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden.
  • 6 antwoorden
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      zijn vergelijkbaar.

bij neteller is de cc gratis, bij MB kost het jaarlijks een kleine fee van $10, dacht ik. Zijn even snel, de snelheid ligt meestal aan de pokerroom. Wel vind ik de website van MB wat overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Bedankt! Erm, wat is CC? Customer Care? Credit Card?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Bedankt! Erm, wat is CC? Customer Care? Credit Card?
      creditcard
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      grappig dat je moneybookers daar als goedkoop zet, terwijl de neteller kaart gratis is :) Maar misschien werk je wel voor MB dan kan ik het begrijpen...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Gebruik al 2 jaar MB + de creditcard en heb geen klachten. Kost eenmalig $10 dacht ik - service is uitstekend, heb nooit problemen en ik werk niet eens voor MB ;)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Hey,

Ik heb deze even verplaatst naar een geschikter forumdeel :) .

Een tip naar aanleiding van je vraag: Houd er even rekening mee welke valuta je wilt gebruiken. Stel nu in een extreem geval, dat je bankrekening in Euro's is, je MoneyBookers in dollars en je pokerroom weer in Euro's, dan kun je bij het overboeken steeds met extra kosten te maken krijgen.

Wat een idee is, is beide eWallets gebruiken. Maak bijvoorbeeld een MoneyBookers-account aan in dollars en een Neteller-account in Euro's. Op die manier kun je altijd de meest geschikte route kiezen voor het overboeken van je geld.

Succes,
      Orodin