mansion loyalty bonus

• yvonnegoeman
      yvonnegoeman
      Bronze
      heey heey, ik ben nieuw hier en heb een paar weken geleden de 50$ gekregen en ben dit een beetj aan het uitbouwen en heb nu by mansion byna 400 mcp dus 2x bonus vrygespeeld van 150 & 300 mcp. Maar nu kwam ik op de site hier tegen de Loyalty bonus; zou dat betekene dat als ik nog 100 mcp haal deze maand en dus in totaal 500 mcp heb datk dan o0k 50$ loyalty bonus kryg..? Groetjes
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi yvonnegoeman,

ik weet niet wanneer je exact bent begonnen met spelen, maar deze Loyalty Bonus geldt per maand. Indien je $500 aan rake hebt betaald dan ontvang je inderdaad $50 loyaltybonus.

1 MPP = 1$ aan rake. Jij hebt het echter over MCP. Ik speel zelf niet op Mansion, maar ik dacht dat deze niet hetzelfde was.

Alle info over deze Loyalty Bonus kun je HIER vinden.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      MPP bestaat volgens mij niet meer. Alles is nu MCP (wat voorheen hetzelfde was als MPP).
      Grtz
    • RockingRiver
      RockingRiver
      Bronze
      Hey yvonnegoeman,

Hoe bevalt het spelen op Mansion? Hoe is de software? Vergelijkbaar met Full Tilt of Party Poker? Zet je makkelijk 4 tafels tegelijk open?

Veel vragen maar jij iig veel geluk in het spel ?(
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ja dat spelen bevalt me idd wel :D . En de software is naar mijn idee redelijk je kan gewoon 4 tot 6 tafels spelen op een 17" monitor als je al redelijk wat ervaring en handen gespeeld heb natuurlijk. De spelers zijn over het algemeen ook niet zo super en als je je gewoon aan de SSS houd en dan je bankroll management volgt dan kan je ongeveer zoals beschreven staat niet BROKE gaan. Ik bou het hiermee rustig uit en speel de bonus vrij enzo en dat gaat tot nog toe redelijk goed.

Veel succes ook dan eh :)
    • RockingRiver
      RockingRiver
      Bronze
      Ben momenteel op Mansion aan het spelen en het is nog even wennen. Met name het zetten van de komma ipv een punt geeft nog wat problemen. :evil: Heb een 15" monitor dus dat is nog even aankloten totdat ik centen heb! Bedankt voor je reactie!