How to win a tournament

• Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Nou, zo dus :P

En nee, ik lig er niet wakker van, maar ik vond dit het wel waard eventjes te posten in dit /huiliehuilie forum :P

Het ging niet PF all-in. Ik opende naar 225 na 1 limper, 25/50. Kreeg 1 caller, en Whiskyeyes raised hier naar 3000 - Ik was al blij, dus ik callde ( niet wetende dat ik nog 190 over had ofzo, dacht dat ik all-in gezet werd, en die Happycashout callde ook ). Dus ik dacht, nou mooi, van 3 naar 8K stack.

Toen kwam de flop, en de kaarten bleven gesloten. Oh, 189, all-in.
      Whiskyeyes callde en ik zag dat ik mijlenver voor lag.

Tot dit:

Turn: J
      River: J

Zo moet je dus een toernooi winnen :P
  • 2 antwoorden
    • Noissia
      Noissia
      Bronze
      lol sucks...

ik had net ook een zieke hand.. ik had 44 en raisde preflop.. 2 callers.. flop A48.. iemand bet, andere called, ik all in, andere 2 ook..

1tje had 8J
      1tje had 45
      ik had 44

je raad het nooit, turn 5, river 5.. GG pot van 300BB :(
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Ja idd, dat is echt zieque.

Net ook, wordt je voor donk uitgescholden terwijl je met KK < AA in blindsplay zit voor echt uh, 80 BB ofzo. We zaten beiden redelijk deep in een toernooi.
      En vervolgens gaat de hele tafel in Q.Q mode met 'bye donk, en retard' dat soort dingen.

3 Handen daarvoor had ik KK en de hele tafel limpte, BB was 600. Dus ik deed een donkshove in de hoop dat er een donk was die callde. Soms moet je je aan donkeys meten heh :P Blijkbaar was ik de donk aan tafel daar!