No/less rake bij Titan Poker! - Titan Poker Rake Break op speciale tafels

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Titan Poker verlaagt en verwijdert rake op de speciale rake break cashgame tafels!

Groot nieuws voor alle cashgame spelers bij Titan Poker. Vanaf nu betaal je nog maar 50% rake en zelfs helemaal geen rake op de high stakes cashtafels.

Je kunt voor onbepaalde tijd genieten en profiteren van deze unieke "rake break"-promotie. Dé kans om jouw winrate drastisch te verhogen, zonder daar verder moeite voor te doen.

De halvering en afschaffing van de rake ziet er als volgt uit:
      • FL (Fixed Limit) Hold’em Tables – 50% rake reductie op alle tafels, 24 uur per dag.
      • NL Hold’em Tables – 50% rake reductie op tafels met blinds tot 0.05/0.1, 24 uur per dag.
      • High Stakes NL Hold’em Tables – GEEN RAKE op tafels van $25/50 en hoger.*

*Op de high stakes tafels wordt er een fee genomen van $0.10 bij iedere hand die een flop ziet. Wordt er geen flop gedeeld, dan is er ook geen fee

Let op: Je vind de speciale rake break tafels onder een aparte tab in de software

De terms & conditions van de promotie:
  • 9 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Behalve deze grootste veranderingen in het rake schema, heeft Titan Poker nog meer voordelen voor PokerStrategen:
      • Verhoogde first deposit bonus van 200% tot $2.000
      • Reload van van 100% tot $5.000
      • Dagelijkse en wekelijkse freerolls exclusief voor PokerStrategen

Meer informatie over deze promoties vind je in het nieuws:
      Speciale promoties op verschillende pokerrooms
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Met andere woorden iedereen van de mensen speelt tussen NL25 en NL2k, tenminste de mensen die geven om rake en die hebben geen voordeel?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Met andere woorden iedereen van de mensen speelt tussen NL25 en NL2k, tenminste de mensen die geven om rake en die hebben geen voordeel?
      Daar lijkt het idd wel op ja.

Vooral de starters hebben hier voordeel van.
      En de FL spelers, die toch het meest last hebben om de rake te beaten.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Spelers die daar verliesgevend spelen hebben inderdaad relatief weinig voordeel. Voor winnende spelers ziet dat er op termijn weer anders uit denk ik.

Door deze actie krijgen spelers op de lagere stakes significant hogere winrates -> is meer geld op de lagere stakes -> veel snellere bankrollbuilding -> sneller upmoven in de limieten.

Zo zal dus ook op de limieten van NL20 en hoger snel meer traffic zijn van spelers die minder ervaring hebben, wat mijnsinziens weer enorm goed is voor de spelers die nu op de hogere limieten spelen.
    • minez1
      minez1
      Bronze
      Is het TOT of TOT EN MET NL10, waar er geen rake is? En ik las dat het alleen bij SH tafels is? of ook FR NL10?

tot en met.
      En het is idd alleen de SH tafels.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Kreeg hier net ook een pop up over bij 770poker.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      1) Ook op NL10 is de rake 50% lager dan normaal.

2) Er zijn inmiddels ook enkele andere pokerrooms die hieraan meedoen: Poker770, William Hill en Mansion Poker hebben dit al bevestigd
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      hoe zit het eigenlijk met de rewards:
      - Krijg ik nu ook maar half zoveel Strategypunten?
      - Moet ik nu 2 x zoveel spelen om mijn reload bonus te clearen (die binnen enkele dagen afloopt)
      -Ik heb via First aid een BR gekregen op Titan, moet ik nu meer spelen om aan die 200$ rake te komen voor de BR van mij is?

Ik speel op dit moment NL10
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      hoe zit het eigenlijk met de rewards:
      - Krijg ik nu ook maar half zoveel Strategypunten?
      - Moet ik nu 2 x zoveel spelen om mijn reload bonus te clearen (die binnen enkele dagen afloopt)
      -Ik heb via First aid een BR gekregen op Titan, moet ik nu meer spelen om aan die 200$ rake te komen voor de BR van mij is?

Ik speel op dit moment NL10
      - de pokerstrategypoints zijn gelieerd aan de hoeveelheid rake, dus als je minder rake betaald, dan krijg je ook minder punten.
      - Ja, je moet nu meer spelen. Maar goed, dit is nog altijd beter dan alleen een bonus.
      - Ja, je zal nu meer moeten spelen.