Nl10 KK

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,05/0,10 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:heart: , K:diamond:
      4 folds, CO calls $0,10, Hero raises to $0,50, SB folds,SB calls $0,45, BB calls $0,40, CO calls $0,40.

Flop: ($2) A:club: , 4:spade: , T:heart: (4 players)
      3 checks, ??????????

Mijn beide opties zijn hier interessant. Mijn stack erin gooien met KK op een A flop voelt niet lekker tegen 3 spelers, maar ze toonden wel zwakte, dus er is nog een kans dat ik voorlig..
      Maar omdat de flop zo droog als een beschuit is, zou ik ook kunnen behindchecken in de hoop dat ik een King hit...
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Dat jij een king hit is niet zo heel groot.

Daarnaast in een 4 mans pot (incl. jij) en er komt een Ace op de board. Kansen zijn 47% dat iemand een Aas in zn handen heeft.

Ik zou hier check/folden sinds je Kings considered een trash hand zijn nu. vooral op lagere limiieten willen mensen raises callen met Axs/o. Heel vreemd (en stupid) maar ze doen het toch.

Als deze HeadsUp was (1on1) dan zou ik hier continuation betten of zelfs pushen ;)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Het is lastig dat je stacksize er niet bij staat, maar zoals Gerv zei, gewoon c/f hier.
      Op deze limieten doen mensen de gekste dingen. Ze denken dat Ax de nuts is en slowplayen die dan ook als ze hem hitten, je kent 't wel... (en om de grapjassen voor te zijn, Ax is NIET de nuts).
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Het is lastig dat je stacksize er niet bij staat, maar zoals Gerv zei, gewoon c/f hier.
      Op deze limieten doen mensen de gekste dingen. Ze denken dat Ax de nuts is en slowplayen die dan ook als ze hem hitten, je kent 't wel... (en om de grapjassen voor te zijn, Ax is NIET de nuts).
      Wel als ze s0000000ted zijn.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met zoveel tegenstanders is de kans wel heel groot dat iemand een A heeft. Zou dus hier ook gewoon c/f spelen.

Het is vervelend om KK zo te spelen, maar je hebt hier in principe een trashhand.