Nl2 88 / JJ

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Twijfel over deze 2.

Is het slim om hier nog een keer te betten op de turn na die call?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      SB:
      $1.07
      BB:
      $3.02
      UTG2 (Hero):
      $2.00
      MP1:
      $1.82
      MP2:
      $3.44
      MP3:
      $6.02
      CO:
      $0.82
      BU:
      $0.77

Preflop: Hero is UTG2 with 8, 8.
      Hero calls $0.02, MP1 calls $0.02, 5 folds, BB checks.

Flop: ($0.07) 5, 3, 5 (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.05, MP1 calls $0.05, BB folds.

Turn: ($0.17) A (2 players)
      Hero bets $0.13, MP1 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.17.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $3.55
      SB:
      $2.00
      BB:
      $0.64
      UTG1:
      $0.43
      UTG2 (Hero):
      $2.26
      MP1:
      $4.05
      MP2:
      $1.24
      MP3:
      $2.14
      CO:
      $0.80

Preflop: Hero is UTG2 with J, J.
      UTG1 folds, Hero raises to $0.08, 2 folds, MP3 calls $0.08, 3 folds, BB calls $0.06.

Flop: ($0.25) 3, 3, T (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.18, MP3 calls $0.18, BB raises to $0.36, Hero calls $0.18, MP3 calls $0.18.

Turn: ($1.33) 7 (3 players)
      BB bets $0.20, Hero calls $0.20, MP3 raises to $1.70, Hero folds.

River: ($3.43) J (2 players)

Final Pot: $3.43.
      Results follow:

MP3 shows a full-house, tens full of threes(T T).
      BB shows three of a kind, threes(Q 3).

MP3 wins with a full-house, tens full of threes(T T).

Flop is zeker een fold na die check-raise van BB? Hij speelde iets van 90/10 en ik was geirriteerd door een paar handen daarvoor..

Ik weet echt niet hoe ik met die spelers om moet gaan. Ik valuebet hoger en ze callen aaaaltijd, en dan hitten ze weer een of ander two pairtje.. :rage:
  • 2 antwoorden
    • iniminie666
      iniminie666
      Bronze
      1e hand :

Raise hier gewoon preflop naar 4BB, er wordt wel is gezegd om te limpen met PP maar je hebt totaal geen initiatief in de hand en als je limpt kom je sowieso in een pot te zitten terwijl je misschien wel de pot preflop kon winnen. daarnaast is de kans dat je multiway gaat komen ook aardig groot en dan zijn je 8en al snel niks meer waard, is zonde!!!
      daarom preflop raise.
      as played is de hand fine, de A zal voor villian heel vaak een scare card zijn.

2e hand :

preflop fine.
      flop : c-bet iets groter. Ik ben een voorstander van potbetten in multiway potten op dit limiet, omdat ze dat meestal best wel angstaanjagend vinden.
      na BB zijn check raise kom je eigenljk in de moeilijkheden omdat je hele goed odds krijgt om te callen. Maar een tien zou hier nooit check-minraisen en een andere hand dan 3x ook niet. Daarom zou ik toch wel folden omdat je gewoon heel vaak naar 2 outs aan het drawen bent.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door iniminie666
      1e hand :

Raise hier gewoon preflop naar 4BB, er wordt wel is gezegd om te limpen met PP maar je hebt totaal geen initiatief in de hand en als je limpt kom je sowieso in een pot te zitten terwijl je misschien wel de pot preflop kon winnen. daarnaast is de kans dat je multiway gaat komen ook aardig groot en dan zijn je 8en al snel niks meer waard, is zonde!!!
      daarom preflop raise.
      as played is de hand fine, de A zal voor villian heel vaak een scare card zijn.
      +1.

De tweede hand zie ik toch wat anders, als de BB echt nooit raist behalve met de nuts dan moet je de flop wel folden, maar door zijn stacksize ga ik zonder die stats/reads hier niet zo maar een overpair weggooien. Het ligt er aan hoe je MP3 hier inschat en of hij hier ooit met Tx broke gaat op de turn, maar dat lijkt me sterk dus vind ik een fold wel oké. Dat hij de flop twee keer called op zijn droog board is toch wel het teken van een hele sterke hand.

De c-betsizing op de flop vind ik prima trouwens.