Winstgevende strategie Cake Poker?

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik ben na een pauze van een 2-tal maanden terug aan het pokeren bij Cake poker. De keuze voor deze site was vooral ingegeven door de reacties op het forum dat het niveau hier zo laag lag. Mijn ervaringen zijn echter dat er zelfs op de lage limieten full ring redelijk tight wordt gespeeld. Re-raises pre-flop komen zelden voor, tenzij door de loose fish die aan tafel zit. Ik probeer winst te maken via ABC poker: tight PF, positioneel spelen, vooral met made hands of goede odds voortspelen postflop. Dit lijkt maar gedeeltelijk te lukken, want het gaat toch zeer langzaam.

Misschien kunnen de meer ervaren spelers wat tips geven? Wat is jullie strategie om winst te maken op deze tafels? Waarom vinden jullie het niveau op Cake zo verschrikkelijk laag? Zoals ik al zei wordt er pre-flop toch behoorlijk tight gespeeld (al wil dit natuurlijk niet noodzakelijk zeggen dat het niveau dan hoog ligt, maar het geeft toch aan dat het geld niet gewoon in je schoot wordt geworpen).

Alvast bedankt.
  • 1 antwoord
    • ToMuchForU
      ToMuchForU
      Bronze
      Pak je toch lekker veel kleine potjes als iedereen de nit loopt te spelen? Wel weten wanneer je moet folden ;)

Geen ervaring met cake poker, maar ik denk dat ze zwak post-flop spel bedoelen. Ook al zijn ze pre-flop tight.

Ik kijk of naar tafels met erg hoge VIP% of erg lage, spel aanpassen. Bij erg hoge moet je alleen wel regelmatig monitoren of die VIP% redelijk hoog blijft aangezien deze tafels een lokker zijn voor tight spelers. Vaak is het de loose player die de tafel heeft verlaten, waardoor er een spot vrijkomt of meerdere. Wat je dan krijgt na 15 handen dat de VIP weer op 18% staat, met alleen maar grindende nits aan tafel..