Betfair bonus codes

• Darqmuse
      Darqmuse
      Bronze
      Hoi,

Ik probeer een account aan te maken bij betfair en de bonuscode te gebruiken die op deze site staat nl. WELCOME50

Maar ik krijg een melding dat het geen geldige bonuscode is..

Ook vraag ik me af of ik zowiezo rakeback krijg via betfair of dat het via jullie gaat.

Dank je voor de moeite.
  • 1 antwoord
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Darqmuse,

De Betfair code moet pas ingevuld worden als je een 'alias' kiest. En niet als je de account aanmaakt. Had je dat gedaan?

Vul het aanmeldingsformulier in met je persoonlijke gegevens. Vul "No" in bij de vraag "Do you have a Promotion or 'Refer and earn' code?" hebt. De Betfair bonuscodes moet je later invoeren.

En daarna:

Keer terug naar de Betfair-software en kies een alias (nickname). Dit is de naam die zichtbaar zal zijn aan de tafels.

Vul de bonuscodes in in het veld "Promotion code" om de bijbehorende bonus te activeren:

Zou je het eens op deze manier kunnen proberen?

Betfair biedt officieel geen rake aan, maar via het VIP-systeem kom je toch tot 40% Valueback krijgen. :) De uitbetaling daarvan gaat via Betfair. Daarnaast krijg je via ons 25% extra bij de wekelijkse Rakerace voor Betfair en is er ook nog eens een $50K Points Race. Genoeg te verdienen dus. :)

Laat even lukken of nu wel lukt met de bonuscode!