NL5 flopped trips

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Merge - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $4.62
      Hero (BB): $4.01
      UTG: $2.70
      UTG+1: $0.58
      MP: $2.93
      MP+1: $3.84
      LP: $5.26
      CO: $4.13
      BTN: $1.62

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has J:diamond: K:spade:

fold, fold, fold, fold, LP calls $0.04, fold, fold, fold, Hero checks

ga niet uit pos raisen tegen limper, dan zie ik liever een flop

Flop: ($0.10, 2 players) K:diamond: 4:spade: K:heart:
      Hero checks, LP bets $0.10, Hero calls $0.10

gast was vrij agressief, dus wou checken en hem laten raisen. kweet dat op low stakes bet/bet/bet dikwijls beter is, maar door zijn voorgaande agressie op de flop dacht ik da checken hier wel ok was.

Turn: ($0.30, 2 players) 6:spade:
      Hero bets $0.22, LP raises to $1.98, Hero raises to $3.87 and is all-in, LP calls $1.89

op de turn dan gebet in de overtuiging dat hij zou folden, ofwel niet geloven dat ik iets heb en zijn agressie verder zetten. Hij raisde echter groter dan ik had verwacht. Hij kon hier FH hebben, een betere K of een pocket pair die hij verwacht dat nog goed is. Uiteindelijk besloten om te shoven, maar weet niet of dit wel goed was.
  • 3 antwoorden
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Als je hier stats bij hebt zou dat wel fijn zijn. Ik weet niet hoevaak villian LP limpt. Maar die range is over het algemeen niet erg sterk.

30% van zijn range limpt hij in LP heb ik ervan gemaakt. Eventjes in de equilator en je krijgt:

Equity Gewonnen Gelijkspel Verloren Hand
      Speler 1: 92,718 % 91,664 % 2,108 % 6,228 % KJo
      Speler 2: 7,282 % 6,228 % 2,108 % 91,664 % 44+, A2s+, K5s+, Q8s+, J9s+, A3o+, K8o+, Q9o+

Long term is dit dus volgens mij profitabel.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      ik zou op te turn check raise spelen als je toch verwacht dat hij vaak gaat folden, dan pak je nog een extra bet mee..
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      ik zou op te turn check raise spelen als je toch verwacht dat hij vaak gaat folden, dan pak je nog een extra bet mee..
      +1. Als villain geen Kx/44 heeft dan gaat hij toch heel erg vaak folden op je donkbet op de turn. Maar heeft hij wel een Kx, die je vaak zal domineren, dan kan je beter check/raise spelen omdat hij die toch wel doorbet. Ook geef je hem door de turn te donken niet meer de mogelijkheid door te bluffen indien zijn bet op de flop een bluf was.

As played kan je gerust broke zonder stats/reads, je beat hier heel veel Kx combinaties en alleen KQ/44 hebben je beat en zelfs daartegen heb je outs. :P

Pre-flop kan je trouwens best isoleren, je gaat heel vaak de pot oppakken met een c-bet op de flop en wanneer je actie krijgt zal het makkelijker zijn om je hand te folden dan in een limped pot.