NL5 AQo

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Merge - $0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (CO): $4.12
      BTN: $2.52
      SB: $2.19
      BB: $3.21
      UTG: $4.34
      UTG+1: $4.50
      MP: $3.82
      MP+1: $1.77

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has Q:diamond: A:club:

UTG calls $0.04, UTG+1 calls $0.04, fold, fold, Hero raises to $0.20, fold, fold, fold, UTG calls $0.16, UTG+1 calls $0.16

Flop: ($0.66, 3 players) 2:heart: A:diamond: 4:heart:
      UTG checks, UTG+1 checks, Hero bets $0.66, UTG calls $0.66, UTG+1 calls $0.66

Turn: ($2.64, 3 players) 6:heart:
      UTG checks, UTG+1 checks, Hero checks

River: ($2.64, 3 players) A:spade:
      UTG checks, UTG+1 checks, Hero checks

Laat ik hier mogelijke value liggen door op river niet nog eens te betten? geef eigenlijk geen goede odds om op flop te callen met flushdraw (weet zijn fish maar toch). Denk op zich dat ik best behind check, maar ben niet zeker
  • 4 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      raise net even iets groter preflop naar 0.24..
      daarnaast zou ik op de river zeker een vrij grote value bet gaan maken, omdat na de check around op de turn, iemand met een flush zeker zal gaan value betten op de river, dus je hebt hier altijd de beste hand...
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Ja idd ongeveer raise naar 24ct...(or 4+2limpers = 16+8= 0.24ct)...
      Op de flop kan je idd potbetten omdat je tegen 2 limpers zit...
      Met welke handen callen ze het c-bet (22-99)/Axs, ms 56s)
      Turn is een check behind en river bet je ca. 1/2 pot want zoals gezegd zul je hier weinig tegen een flush aan lopen omdat de persoon met de flush hier vaak zal uitbetten...enkel een lage flush zal hier mss check/call spelen maar dat lijkt mij weinig waarschijnlijk...wordt er gereraist dan fold je na je 1/2potbet...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik sluit me aan bij wat hierboven is gezegd.

Pre-flop $0.24 (4bb + 1bb voor elke limper).

Op de flop standaard value/protectie-bet, wanneer je twee callers krijgt en de turn de flush laat aankomen dan kan je het beste maar behind-checken omdat de kans wel aardig aanwezig is dat één van hen de flush heeft.

Nu ze beiden de river weer checken heb je hier vrijwel altijd de beste hand, één van je tegenstanders zal vast wel een Ax hebben die ze niet gaan folden op deze river dus kan je een redelijk grote valuebet maken van $1.80, om wel te folden op een shove omdat je dan beat zal zijn door een flush/full-house.
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Ik sluit me aan bij wat hierboven is gezegd.

Pre-flop $0.24 (4bb + 1bb voor elke limper).

Op de flop standaard value/protectie-bet, wanneer je twee callers krijgt en de turn de flush laat aankomen dan kan je het beste maar behind-checken omdat de kans wel aardig aanwezig is dat één van hen de flush heeft.

Nu ze beiden de river weer checken heb je hier vrijwel altijd de beste hand, één van je tegenstanders zal vast wel een Ax hebben die ze niet gaan folden op deze river dus kan je een redelijk grote valuebet maken van $1.80, om wel te folden op een shove omdat je dan beat zal zijn door een flush/full-house.
      ja dacht wel zo iets. Alleen vreesde ik dat een fish mss zijn flush zou uitchecken uit angst dat er nog een hogere flush was. En utg+1 had inderdaad de Q high flush.