NL5 rare lijn

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      geen idee wat ik van zijn speellijn moest maken

Merge - $0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $3.58
      Hero (BTN): $3.10
      SB: $1.60
      BB: $2.80
      UTG: $4.11
      UTG+1: $5.98
      MP: $4.36
      MP+1: $4.12

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has J:club: T:club:

fold, fold, MP calls $0.04, fold, fold, Hero calls $0.04, fold, BB checks

Flop: ($0.14, 3 players) K:heart: 5:club: 2:heart:
      BB checks, MP checks, Hero checks

Turn: ($0.14, 3 players) T:diamond:
      BB checks, MP checks, Hero bets $0.10, fold, MP calls $0.10

River: ($0.34, 2 players) 5:heart:
      MP bets $0.22, fold

MP wins $0.33
  • 4 antwoorden
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      Nice stab om de pot op te pakken. Alleen ben je wel beat @ river na een call denk ik. Je kan overwegen om een hero call te maken.

Maar ik zie hem hier geen valuebet maken met minder dan JT.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik vindt dit echt een supermooie spot om te isoleren met je TJ suited, je hebt de button = altijd positie en je kan bijvoorbeeld op zo'n flop mooi de pot op pakken.
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Ja ik zou hier ook proberen te isoleren, op het Khigh board kan je daar met een c-bet vaak de pot opnemen en lukt dat niet dan zal villian vaak callen met low pair of FD en kan je eventueel nog met een 2nd barrel zeker de pot opnemen...

Vaak zullen de iets wat meer regs nog een bet doorcallen met low pockpair/FD en perfect opgeven de turn...

Btw: rare lijn? Ik zie hier enkel de villian met flush uitbetten (Limp AXs hands...)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Ik vindt dit echt een supermooie spot om te isoleren met je TJ suited, je hebt de button = altijd positie en je kan bijvoorbeeld op zo'n flop mooi de pot op pakken.
      +1.

Oorspronkelijk gepost door Poefters
      Btw: rare lijn? Ik zie hier enkel de villian met flush uitbetten (Limp AXs hands...)
      +1.

Pre-flop kan je prima isoleren op de BU, op dit soort flops pak je heel vaak de pot op na een c-bet.

As played is je turnbet wel prima, ik verwacht niet dat een van hen vaak een Kx hand heeft omdat die zelf wel zouden uitbetten normalerwijs, dus is dit eigenlijk een value/protectie-bet in plaats van een stab.

Op de river heeft 5x je beat, een flush, dit lijkt me nooit een bluf en een fold is wel standaard.