Even voorstellen

• Ruben1980
      Ruben1980
      Bronze
      Hallo allemaal!

Mijn naam is Ruben, ik speel al een tijdje poker maar de laatste tijd ben ik me er meer in gaan verdiepen en het begint me steeds meer te boeien.

Ik speel normaal gesproken altijd wat micro limiet toernooien op pokerstars en wat freeroll toernooien.

Ik heb net de quiz succesvol afgerond en een account aangemaakt op partypoker.

Wat zijn daar de goede toernooien / tafels op lage limieten om een bankroll op te bouwen?
  • 7 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi Ruben,

Welkom op het forum!

Als je met het startkapitaal gaat pokeren, kun je het beste beginnen met lage buyin toernooien en spelen op de tafels met de lage limieten. Wij adviseren spelers om nooit meer dan ca. 1% van je bankroll in een toernooi te investeren.

Voor de cashgame limieten kun je misschien eens beginnen met dit artikel over de MSS strategie te lezen. Dat zal je goed op weg helpen naar een goed bankrolmanagement. :)
    • Ruben1980
      Ruben1980
      Bronze
      Bedankt voor je reactie.

Ik zal het artikel vanavond eens rustig doornemen.

Nog meer tips zijn van harte welkom!
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ruben1980
      Bedankt voor je reactie.

Ik zal het artikel vanavond eens rustig doornemen.
      Allrighty, mocht je er vragen over dan kun je die ook in het No-Limit Strategie-forum stellen.

Hier staat trouwens het schema voor alle toernooien op PartyPoker. Daar kun je selecteren op toernooien met een lage buyin. Heb je onze video-sectie ook al gevonden?
    • Ruben1980
      Ruben1980
      Bronze
      Ja ondertussen alles gevonden, neem er rustig de tijd voor om alles goed door te nemen.

Tot nu toe gaat het wel aardig op PartyPoker, tot nu toe 3 keer een uurtje gespeeld op NL2 en alle keren met winst van tafel gekomen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Tot nu toe gaat het wel aardig op PartyPoker, tot nu toe 3 keer een uurtje gespeeld op NL2 en alle keren met winst van tafel gekomen.

Ah, dat is mooi om te lezen! :s_cool:

Bevalt PartyPoker verder ook?
    • Ruben1980
      Ruben1980
      Bronze
      Ja bevalt op zich wel wel even wennen omdat er nogal wat verschillen zijn met PokerStars maar ik kom er wel uit.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ruben1980
      Ja bevalt op zich wel wel even wennen omdat er nogal wat verschillen zijn met PokerStars maar ik kom er wel uit.
      Er zitten idd nogal wat verschillen in de software. Vind zelf de software van PartyPoker wel goed te doen eigenlijk. Even wennen, maar dat heb je op elke nieuwe room. :)

Ik hoop dat je resultaten positief blijven. Misschien is het wel leuk om je vorderingen in een blogje te posten? Dan kun je later nog eens nalezen waar je begonnen bent. :)