[AFGEWEZEN] Backing 0,25$ 45 man MTT's

• FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Hey allemaal,

Ik ben justin en ongeveer een half jaartje lid van nl.pokerstrategy.com. Ik wil heel graag mezelf wat intensiever bezig houden met pokeren. Ik speel al wel een tijdje maar helaas verliezend. Dit komt voornamelijk omdat ik me niet zo bezig hield met de artikelen en video's die hier worden gepresenteerd. Nu ik hier wel mee bezig ben begin ik steeds meer het idee te krijgen dat met wat oefenen het zeker te beheersen valt.

Ik sta dus ook negatief in de grafieken maar ik weet gewoon zeker dat ik over 50 buy-ins makkelijk winstgevend kan zijn. Ik heb echter altijd maar lopen cashgamen en dat pakte gewoon negatief uit door gebrek aan kennis en het teveel proberen proffesioneel spelen en dus ook bluffen wat op de microlimieten gewoon 9 van de 10 keer niet werkt.

Wat ga je spelen?
      45 mans 0,25$ buy-in MTT's op Pokerstars en dat 50 keer

Wat zijn de totale kosten?
      50 * 0,25$ = 12,50$

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes?
      Ja eerlijk gezegd wil ik het liefst 100% verkopen. Oftewel de gehele 12,50$. Ik weet zeker dat ik over 50 buyins profitabel uitkom. Dit is wel een risico backdeal, als iemand daar van houd dan is dit optimaal. Ik hoop eigenlijk dat het iemand is die zelf al wat meer ervaring heeft en eventueel af en toe is een beetje railed en me advies geeft.

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Ik zou op dit moment al kunnen beginnen en ik zou er dan 2 tegelijk spelen. Ik zou deze backdeal hooguit in een week afgerond hebben.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Aangezien dit nogal een aparte backdeal is, meer een staking is natuurlijk het originele bedrag wat gesponsort word voor die persoon en krijgt diegene ook 75% van de winst. Mocht ik alles toch verliezen wat zeer onwaarschijnlijk is word uiteraard het originele bedrag overgemaakt met een fee van 2,50$. Dus 12,50$ + 75% van de profit. Verliezen = 15,00$. Dus winstgevend is het sowieso

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken naar Fail-O-Matic op Pokerstars.

Uitbetalen kan ik op Pokerstars.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Ik wil graag een backdeal omdat ik op dit moment geen geld/bankroll hebt om mezelf te financieren. Dit omdat ik nog wacht op 500 euro aan belastinggeld en zo'n 300-400 euro loon. Ik wil echter heel graag nu spelen :D

Ik hoop echt dat iemand hier het vertrouwen in mij heeft aangezien ik echt een gemotiveerde speler ben en constant mijn spel wil verbeteren.

Mocht dit topic niet acceptabel zijn dan mag het uiteraard verwijderd worden.

Overzicht stand van zaken:

0% verkocht

Als iemand nog opmerking of toevoegingen heeft zou ik dit graag horen.

Bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Justin
  • 12 antwoorden